Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11641
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Комар, Ольга Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2019-12-09T11:45:11Z | - |
dc.date.available | 2019-12-09T11:45:11Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Комар О. А. Деякі питання цілісної національної освіти у системі підготовки майбутнього вчителя. Тенденції сучасної підготовки майбутніх вчителів початкової школи : матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, 7–8 жовтня 2019 р. Умань : ВПЦ «Візаві», 2019. С 66–68. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11641 | - |
dc.description.abstract | Підготовлений до здійснення інтеграції учитель набагато цікавіше і змістовніше здійснює навчання учнів. Шляхом використання інтегрованого змісту поліпшується національне виховання у початковій школі, розвиваються знання учнів про традиції, свята і обряди, народне мистецтво, історію і побут своєї Батьківщини. Саме інтегровані знання учнів дають змогу поєднати категорії «минуле» і «сучасне» та поєднати їх з «майбутнім». | uk_UA |
dc.publisher | ВПЦ "Візаві" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378.018.8:373.3.011.3-051(06) | - |
dc.subject | національна освіта | uk_UA |
dc.subject | національне виховання | uk_UA |
dc.subject | інтеграція | uk_UA |
dc.subject | підготовка вчителя | uk_UA |
dc.title | Деякі питання цілісної національної освіти у системі підготовки майбутнього вчителя | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Комар Ольга Анатоліївна.pdf | 237,22 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.