Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11641
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКомар, Ольга Анатоліївна-
dc.date.accessioned2019-12-09T11:45:11Z-
dc.date.available2019-12-09T11:45:11Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКомар О. А. Деякі питання цілісної національної освіти у системі підготовки майбутнього вчителя. Тенденції сучасної підготовки майбутніх вчителів початкової школи : матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, 7–8 жовтня 2019 р. Умань : ВПЦ «Візаві», 2019. С 66–68.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11641-
dc.description.abstractПідготовлений до здійснення інтеграції учитель набагато цікавіше і змістовніше здійснює навчання учнів. Шляхом використання інтегрованого змісту поліпшується національне виховання у початковій школі, розвиваються знання учнів про традиції, свята і обряди, народне мистецтво, історію і побут своєї Батьківщини. Саме інтегровані знання учнів дають змогу поєднати категорії «минуле» і «сучасне» та поєднати їх з «майбутнім».uk_UA
dc.publisherВПЦ "Візаві"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.018.8:373.3.011.3-051(06)-
dc.subjectнаціональна освітаuk_UA
dc.subjectнаціональне вихованняuk_UA
dc.subjectінтеграціяuk_UA
dc.subjectпідготовка вчителяuk_UA
dc.titleДеякі питання цілісної національної освіти у системі підготовки майбутнього вчителяuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Комар Ольга Анатоліївна.pdf237,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.