Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11642
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКомар, Ольга Анатоліївна-
dc.date.accessioned2019-12-09T11:48:38Z-
dc.date.available2019-12-09T11:48:38Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКомар О. А. Вимоги до підготовки вчителя початкової школи у Польщі. Модернізація освітнього середовища: проблеми та перспективи : Матеріали П’ятої Міжнародної науково-практичної конференції, м. Умань, 10–11 жовтня 2019 року. FOLIA COMENIANA: Вісник Польсько-української науково-дослідницької лабораторії психодидактики імені Я. А. Коменського / гол. ред. Осадченко І. І. Умань : ВПЦ «Візаві», 2019. С. 106–109.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11642-
dc.description.abstractЄвропейська освіта вимагає, щоб сучасний вчитель був не тільки людиною яка дає знання, а й радником учня в його розвитку, у формуванні самостійних і творчих основ. До таких завдань має бути підготовлена нова генерація випускників, обладнана знаннями, вміннями і педагогічною підготовкою. Від якості підготовки вчителя сьогодні, залежить майбутнє Польщі. Сьогодні потрібний такий учитель, який щодня керується універсальними цінностями, компетентний фахівець, відкритий для потреб, очікувань і проблем учнів, критичний і відповідальний за свій розвиток, постійно вдосконалюючий свій фах.uk_UA
dc.publisherВПЦ "Візаві"uk_UA
dc.subjectпідготовка вчителяuk_UA
dc.subjectєвропейські знанняuk_UA
dc.subjectуправління освітоюuk_UA
dc.subjectєвропейська освітаuk_UA
dc.titleВимоги до підготовки вчителя початкової школи у Польщіuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези Комар.pdf225,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.