Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11651
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДемченко, І.І.-
dc.contributor.authorПічкур, М.О.-
dc.contributor.authorТараненко, Г.С.-
dc.contributor.authorМаксимчук, Б.А.-
dc.contributor.authorБраніцька, Т.Р.-
dc.contributor.authorХмеляр, І.М.-
dc.contributor.authorТрофіменко, В.О.-
dc.contributor.authorМаксимчук, І.А.-
dc.date.accessioned2019-12-23T08:08:13Z-
dc.date.available2019-12-23T08:08:13Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationТарасенко Г.С., Максимчук Б.А., Браніцька Т.Р., Демченко І.І., Хмеляр І.М., Пічкур М.О., Трофіменко В.О., Максимчук І. А. Здоров’я сучасної людини: чинники його вдосконалення. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт): зб. наукових праць. 2019. №11(119)19. С. 174-179.uk_UA
dc.identifier.issn2311-2220-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11651-
dc.description.abstractУ сучасних умовах загострилося протиріччя між новими духовно-гуманітарними, екологовалеологічними, соціо-психологічними та геополітичними умовами буття сучасної людини, здоров’я якої залежить від чинників та умов, а механізми впливу на нього знаходяться переважно в руках самої особистості. Загострений інтерес до здоров’я суб’єктів освітнього процесу з боку педагогічної науки в цьому плані має бути скерований на актуалізацію й генералізацію активності цих суб’єктів у бік нових форм і методів здоров’язбереження й здоров’явідтворення. Оскільки практично неможливо об’єднати в рамках конкретно взятого шкільного предмету, як власне і фізичної культури, всі багатоманітні аспекти здоров’я, не можливо здійснити одночасно поліморфний вплив, то резонним постає методологічна гіпотеза про комплементарний характер валеологічного впливу в рамках шкільної дидактики. Якщо виховні заходи й форми шкільної активності більш-менш охоплюють різні сторони розвитку учнівського здоров’я, то окремо взяті шкільні предмети можуть тільки фрагментарно впливати на нього. Осібно тут стоїть ілюстративно-навчальний компонент. Так, у рамках усіх гуманітарних, більшості природничих і частини точних предметів бачиться можливим підбір валеологічно спрямованого навчального матеріалу.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherНПУ імені М.П. Драгомановаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;[378:613-047.22]:796.011.3 (043.5)-
dc.subjectвалеологіяuk_UA
dc.subjectшколяріuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectфізична культураuk_UA
dc.subjectфізичне вихованняuk_UA
dc.titleЗДОРОВ'Я СУЧАСНОЇ ЛЮДИНИ: ЧИННИКИ ЙОГО ВДОСКОНАЛЕННЯuk_UA
dc.title.alternativeThe health of modern humans: the factors in its improvementuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗДОРОВ'Я СУЧАСНОЇ ЛЮДИНИ Демченко.pdf440,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.