Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11651
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Демченко, І.І. | - |
dc.contributor.author | Пічкур, М.О. | - |
dc.contributor.author | Тараненко, Г.С. | - |
dc.contributor.author | Максимчук, Б.А. | - |
dc.contributor.author | Браніцька, Т.Р. | - |
dc.contributor.author | Хмеляр, І.М. | - |
dc.contributor.author | Трофіменко, В.О. | - |
dc.contributor.author | Максимчук, І.А. | - |
dc.date.accessioned | 2019-12-23T08:08:13Z | - |
dc.date.available | 2019-12-23T08:08:13Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Тарасенко Г.С., Максимчук Б.А., Браніцька Т.Р., Демченко І.І., Хмеляр І.М., Пічкур М.О., Трофіменко В.О., Максимчук І. А. Здоров’я сучасної людини: чинники його вдосконалення. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт): зб. наукових праць. 2019. №11(119)19. С. 174-179. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2311-2220 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11651 | - |
dc.description.abstract | У сучасних умовах загострилося протиріччя між новими духовно-гуманітарними, екологовалеологічними, соціо-психологічними та геополітичними умовами буття сучасної людини, здоров’я якої залежить від чинників та умов, а механізми впливу на нього знаходяться переважно в руках самої особистості. Загострений інтерес до здоров’я суб’єктів освітнього процесу з боку педагогічної науки в цьому плані має бути скерований на актуалізацію й генералізацію активності цих суб’єктів у бік нових форм і методів здоров’язбереження й здоров’явідтворення. Оскільки практично неможливо об’єднати в рамках конкретно взятого шкільного предмету, як власне і фізичної культури, всі багатоманітні аспекти здоров’я, не можливо здійснити одночасно поліморфний вплив, то резонним постає методологічна гіпотеза про комплементарний характер валеологічного впливу в рамках шкільної дидактики. Якщо виховні заходи й форми шкільної активності більш-менш охоплюють різні сторони розвитку учнівського здоров’я, то окремо взяті шкільні предмети можуть тільки фрагментарно впливати на нього. Осібно тут стоїть ілюстративно-навчальний компонент. Так, у рамках усіх гуманітарних, більшості природничих і частини точних предметів бачиться можливим підбір валеологічно спрямованого навчального матеріалу. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | НПУ імені М.П. Драгоманова | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;[378:613-047.22]:796.011.3 (043.5) | - |
dc.subject | валеологія | uk_UA |
dc.subject | школярі | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.subject | фізична культура | uk_UA |
dc.subject | фізичне виховання | uk_UA |
dc.title | ЗДОРОВ'Я СУЧАСНОЇ ЛЮДИНИ: ЧИННИКИ ЙОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ | uk_UA |
dc.title.alternative | The health of modern humans: the factors in its improvement | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ЗДОРОВ'Я СУЧАСНОЇ ЛЮДИНИ Демченко.pdf | 440,99 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.