Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11655
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБайдюк, Любов Миколаївна-
dc.contributor.authorСич, Марія Вікторівна-
dc.date.accessioned2019-12-24T07:25:06Z-
dc.date.available2019-12-24T07:25:06Z-
dc.date.issued2018-11-
dc.identifier.citationМатеріали міжнародної науково-практичної конференції "Тенденції розвитку психології та педагогіки"uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11655-
dc.description.abstractНова парадигма розвитку вітчизняної освіти актуалізує проблему формування висококваліфікованих педагогічних кадрів, які б майстерно володіли комунікативною компетентністю, в основі якої – комунікативні вміння. Аналіз сучасної педагогічної практики засвідчує наявність суперечностей між високим рівнем професійних знань, умінь, навичок учителів і неспроможністю передати їх учням, невмінням залучати дітей до творчої діяльності, створювати доброзичливу атмосферу, встановлювати з ними психологічний і педагогічний контакт, керувати власним емоційним станом.uk_UA
dc.publisherГО "Київська наукова організація педагогіки та психології"uk_UA
dc.subjectіндивідuk_UA
dc.subjectкомунікативно-лінгвістична компетенціяuk_UA
dc.subjectпрофесійно-методична компетенціяuk_UA
dc.subjectхудожньо-естетична креативністьuk_UA
dc.titleФОРМУВАННЯ УМІНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.