Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11658
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБайдюк, Любов Миколаївна-
dc.date.accessioned2019-12-28T06:15:50Z-
dc.date.available2019-12-28T06:15:50Z-
dc.date.issued2018-10-19-
dc.identifier.citationПочаткова освіта: історія, проблеми, перспективи: матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, присвяченої Дню початкової освіти, м. Ніжин, 19 жовтня 2018 р. / за заг. ред. Є. І. Коваленко, упоряд. Н. В. Білоусова. Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2018. С. 21-23.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11658-
dc.description.abstractЯк свідчать вчителі початкової школи, сучасні школярі сильно відрізняються від своїх однолітків, які навчалися кілька років тому. Діти, які виросли в умовах гострих соціальних протиріч, тотального недитячого телебачення, втрати людських цінностей, відсутності авторитету акумулювали в собі все гарне і погане, що міститься в цих процесах. Ще з дитинства дорослі заповнюють дитячі голови непотрібною й незрозумілою інформацією, і як наслідок, діти стають більш розвинутими, здібними, вільними у вираженні своїх почуттів та ставленні до оточуючого світу. Школі стає все важче і важче задовольнити дитячі потреби, тому й слід реформувати систему освіти й підготувати такі кадри для початкової школи, які б змогли повністю вгамовувати жагу здібної дитини до пізнання та вдовольнити всі потреби.uk_UA
dc.publisherВИДАВНИЦТВО НДУ ім. М. Гоголяuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК 378:373.3](063) П65;-
dc.subjectздібностіuk_UA
dc.subjectматематикаuk_UA
dc.titleРозвиток математичних здібностей молодших школярів: реалії та перспективиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.