Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11664
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБайдюк, Любов Миколаївна-
dc.contributor.authorСич, Марія Вікторівна-
dc.date.accessioned2019-12-28T06:26:49Z-
dc.date.available2019-12-28T06:26:49Z-
dc.date.issued2018-10-26-
dc.identifier.citationПсихологія та педагогіка: сучасні методики та інновації, досвід практичного застосування: Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (м.Львів, 26-27 жовтня 2018 року). - Львів: ГО "Львівська педагогічна спільнота", 2018. - Ч.1. - 140 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11664-
dc.descriptionу тезах розкриваються ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ УРОКУ У КЛАСІ З МАЛОЮ ЧИСЕЛЬНІСТЮ УЧНІВuk_UA
dc.description.abstractУрок в малочисельній початковій школі має свої специфічні особливості, які відрізняють його від загальноприйнятого в дидактиці розуміння уроку в початковій школі. Фактично урок у малочисельній школі – це два, а інколи і три уроки, зведені в один, який проводиться в одному приміщенні, одним учителем, в один і той самий час.uk_UA
dc.publisherГО "Львівська педагогічна спільнота"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;159.9+37.01 (063) П 86-
dc.subjectмалочисельністьuk_UA
dc.subjectклас-комплектuk_UA
dc.subjectшколаuk_UA
dc.subjectдидактикаuk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ УРОКУ У КЛАСІ З МАЛОЮ ЧИСЕЛЬНІСТЮ УЧНІВuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ УРОКУ У КЛАСІ З МАЛОЮ ЧИСЕЛЬНІСТЮ УЧНІВ.pdf198,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.