Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11664
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Байдюк, Любов Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Сич, Марія Вікторівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-12-28T06:26:49Z | - |
dc.date.available | 2019-12-28T06:26:49Z | - |
dc.date.issued | 2018-10-26 | - |
dc.identifier.citation | Психологія та педагогіка: сучасні методики та інновації, досвід практичного застосування: Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (м.Львів, 26-27 жовтня 2018 року). - Львів: ГО "Львівська педагогічна спільнота", 2018. - Ч.1. - 140 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11664 | - |
dc.description | у тезах розкриваються ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ УРОКУ У КЛАСІ З МАЛОЮ ЧИСЕЛЬНІСТЮ УЧНІВ | uk_UA |
dc.description.abstract | Урок в малочисельній початковій школі має свої специфічні особливості, які відрізняють його від загальноприйнятого в дидактиці розуміння уроку в початковій школі. Фактично урок у малочисельній школі – це два, а інколи і три уроки, зведені в один, який проводиться в одному приміщенні, одним учителем, в один і той самий час. | uk_UA |
dc.publisher | ГО "Львівська педагогічна спільнота" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;159.9+37.01 (063) П 86 | - |
dc.subject | малочисельність | uk_UA |
dc.subject | клас-комплект | uk_UA |
dc.subject | школа | uk_UA |
dc.subject | дидактика | uk_UA |
dc.title | ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ УРОКУ У КЛАСІ З МАЛОЮ ЧИСЕЛЬНІСТЮ УЧНІВ | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ УРОКУ У КЛАСІ З МАЛОЮ ЧИСЕЛЬНІСТЮ УЧНІВ.pdf | 198,07 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.