Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11665
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБайдюк, Любов Миколаївна-
dc.contributor.authorСич, Марія Вікторівна-
dc.date.accessioned2019-12-28T06:28:34Z-
dc.date.available2019-12-28T06:28:34Z-
dc.date.issued2018-09-28-
dc.identifier.citationСучасна педагогіка та психологія: методологія, теорія і практика: матеріали міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 28-29 вересня 2018 р. – К.: Таврійський національний університет імені В. І. Вернадського. 2018. – 204 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11665-
dc.descriptionу тезах описано СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИuk_UA
dc.description.abstractЗростання освітнього, виховного і розвивального значень англійської мови у житті суспільства і кожної людини, а також наявність багатомовного і полікультурного середовища в усіх євро країнах продукували ідею розширення індивідуального мовного досвіду особистості. Втілення цього напряму у практику нових підходів, визнаних на міжнародному та державному рівнях, а саме: компетентісного і стандарто-орієнтованого.uk_UA
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;37.01 + 159.9(063) С 91-
dc.subjectОсобистісно орієнтоване навчанняuk_UA
dc.subjectкомпетентісний підхідuk_UA
dc.subjectмовний досвідuk_UA
dc.subjectполікультурне середовищеuk_UA
dc.titleСУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.