Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11666
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБайдюк, Любов Миколаївна-
dc.contributor.authorСич, Марія Вікторівна-
dc.date.accessioned2019-12-28T06:30:02Z-
dc.date.available2019-12-28T06:30:02Z-
dc.date.issued2019-11-29-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11666-
dc.descriptionУ ТЕЗАХ ОПИСУЄТЬСЯ ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ВИКОРИСТАННЯ АУДІО-ЛІНГВАЛЬНОГО МЕТОДУ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИuk_UA
dc.description.abstractАудіо-лінгвальний метод, створений Чарльзом Фрізом (1887-1967) та Робертом Ладо (1915) в США в 40-50-і роки XX ст., є своєрідним розвитком ідей Гарольда Пальмера. Специфіку цього методу визначає насамперед належність Фріза до іншої лінгвістичної школи. Трактуючи мову з позицій дескриптивної лінгвістики, представленої у працях американського лінгвіста Леонарда Блумфільда, Фріз розглядає її як систему знаків, що використовуються у процесі усного спілкування, вважаючи письмо штучним і не дуже точним способом фіксації звукової мови. Звідси робиться висновок про значення звукової системи мови та про систему моделей побудови речень. Відповідно робиться висновок про те, що одиницею усного спілкування (а значить, і навчання) є речення. Саме звукова система та система моделей речень відрізняє одну мову від іншої і тому складає її основу [1].uk_UA
dc.publisherСПД "Охотнік"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;303 Т 33-
dc.relation.ispartofseriesББК;63.3-
dc.subjectАудіо-лінгвальний методuk_UA
dc.subjectфонетикаuk_UA
dc.subjectінтонаціяuk_UA
dc.subjectнаголосuk_UA
dc.titleПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ВИКОРИСТАННЯ АУДІО-ЛІНГВАЛЬНОГО МЕТОДУ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ВИКОРИСТАННЯ АУДІО-ЛІНГВАЛЬНОГО МЕТОДУ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ.pdfУ статті описується ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ВИКОРИСТАННЯ АУДІО-ЛІНГВАЛЬНОГО МЕТОДУ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ275,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.