Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11668
Title: СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Authors: Байдюк, Любов Миколаївна
Сич, Марія Вікторівна
Keywords: підхід
позитивна мотивація
Особистісно орієнтоване навчання
Технологізація
Issue Date: 28-Sep-2018
Publisher: Таврійський національний університет імені В.І.Вернадського
Citation: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Сучасна педагогіка та психологія:методологія, теорія і практика"
Series/Report no.: УДК;37.01 + 159.9(063) С 91
Abstract: Зростання освітнього, виховного і розвивального значень англійської мови у житті суспільства і кожної людини, а також наявність багатомовного і полікультурного середовища в усіх євро країнах продукували ідею розширення індивідуального мовного досвіду особистості. Втілення цього напряму у практику нових підходів, визнаних на міжнародному та державному рівнях, а саме: компетентісного і стандарто-орієнтованого. Результатом науково-технічного прогресу стало впровадження в усі сфери суспільного життя інформаційних та комунікаційних технологій, які дали змогу швидко здобувати, зберігати та поширювати інформацію. За таких умов виникає суперечність між значним обсягом знань та можливостями їх засвоєння у процесі навчання.
Description: у тезах описуються СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11668
ISSN: 978-966-916-628-9
Appears in Collections:Факультет початкової освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.