Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11668
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБайдюк, Любов Миколаївна-
dc.contributor.authorСич, Марія Вікторівна-
dc.date.accessioned2019-12-28T06:33:23Z-
dc.date.available2019-12-28T06:33:23Z-
dc.date.issued2018-09-28-
dc.identifier.citationМатеріали міжнародної науково-практичної конференції "Сучасна педагогіка та психологія:методологія, теорія і практика"uk_UA
dc.identifier.issn978-966-916-628-9-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11668-
dc.descriptionу тезах описуються СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИuk_UA
dc.description.abstractЗростання освітнього, виховного і розвивального значень англійської мови у житті суспільства і кожної людини, а також наявність багатомовного і полікультурного середовища в усіх євро країнах продукували ідею розширення індивідуального мовного досвіду особистості. Втілення цього напряму у практику нових підходів, визнаних на міжнародному та державному рівнях, а саме: компетентісного і стандарто-орієнтованого. Результатом науково-технічного прогресу стало впровадження в усі сфери суспільного життя інформаційних та комунікаційних технологій, які дали змогу швидко здобувати, зберігати та поширювати інформацію. За таких умов виникає суперечність між значним обсягом знань та можливостями їх засвоєння у процесі навчання.uk_UA
dc.publisherТаврійський національний університет імені В.І.Вернадськогоuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;37.01 + 159.9(063) С 91-
dc.subjectпідхідuk_UA
dc.subjectпозитивна мотиваціяuk_UA
dc.subjectОсобистісно орієнтоване навчанняuk_UA
dc.subjectТехнологізаціяuk_UA
dc.titleСУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.