Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11674
Назва: ПСИХОДИДАКТИЧНА ГОТОВНІСТЬ ВИКЛАДАЧІВ ДО ВИКОРИСТАННЯ СИТУАЦІЙНИХ ЗАВДАНЬ
Автори: Байдюк, Любов Миколаївна
Сич, Марія Вікторівна
Ключові слова: психодидактика
ситуативні завдання
інтерактивні методи
Дата публікації: 26-жов-2018
Видавництво: Матеріали науково-практичної інтернет-конференції розміщені на сайті: http://confscience.webnode.com.ua
Бібліографічний опис: Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації»: Зб. наук. праць. ‒ Переяслав-Хмельницький, 2018. ‒ Вип. 40. ‒ 767 с.
Серія/номер: УДК;001(477)«19/20»
ББК;72(4Укр)63 В 54
Короткий огляд (реферат): Ключове поняття, яке розкриває сутність інтерактивних методів як засобів реалізації використання ситуаційних завдань (О. Пометун), – це «взаємодія» як безпосередня міжособистісна комунікація, найважливіша особливість якої – здатність особистості «приймати роль іншого», відповідно інтерпретувати ситуацію і конструювати власні дії відповідно до того, як її сприймає партнер зі спілкування чи група. У такому випадку педагогічна взаємодія – це обмін діяльністю між викладачем і студентами, в якому діяльність одного обумовлює діяльність іншого чи інших.
Опис: тези озкривають сутність інтерактивних методів як засобів реалізації використання ситуаційних завдань
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11674
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.