Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11674
Title: | ПСИХОДИДАКТИЧНА ГОТОВНІСТЬ ВИКЛАДАЧІВ ДО ВИКОРИСТАННЯ СИТУАЦІЙНИХ ЗАВДАНЬ |
Authors: | Байдюк, Любов Миколаївна Сич, Марія Вікторівна |
Keywords: | психодидактика ситуативні завдання інтерактивні методи |
Issue Date: | 26-Oct-2018 |
Publisher: | Матеріали науково-практичної інтернет-конференції розміщені на сайті: http://confscience.webnode.com.ua |
Citation: | Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації»: Зб. наук. праць. ‒ Переяслав-Хмельницький, 2018. ‒ Вип. 40. ‒ 767 с. |
Series/Report no.: | УДК;001(477)«19/20» ББК;72(4Укр)63 В 54 |
Abstract: | Ключове поняття, яке розкриває сутність інтерактивних методів як засобів реалізації використання ситуаційних завдань (О. Пометун), – це «взаємодія» як безпосередня міжособистісна комунікація, найважливіша особливість якої – здатність особистості «приймати роль іншого», відповідно інтерпретувати ситуацію і конструювати власні дії відповідно до того, як її сприймає партнер зі спілкування чи група. У такому випадку педагогічна взаємодія – це обмін діяльністю між викладачем і студентами, в якому діяльність одного обумовлює діяльність іншого чи інших. |
Description: | тези озкривають сутність інтерактивних методів як засобів реалізації використання ситуаційних завдань |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11674 |
Appears in Collections: | Факультет початкової освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ПСИХОДИДАКТИЧНА ГОТОВНІСТЬ ВИКЛАДАЧІВ ДО ВИКОРИСТАННЯ СИТУАЦІЙНИХ ЗАВДАНЬ.pdf | 161,49 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.