Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11674
Title: ПСИХОДИДАКТИЧНА ГОТОВНІСТЬ ВИКЛАДАЧІВ ДО ВИКОРИСТАННЯ СИТУАЦІЙНИХ ЗАВДАНЬ
Authors: Байдюк, Любов Миколаївна
Сич, Марія Вікторівна
Keywords: психодидактика
ситуативні завдання
інтерактивні методи
Issue Date: 26-Oct-2018
Publisher: Матеріали науково-практичної інтернет-конференції розміщені на сайті: http://confscience.webnode.com.ua
Citation: Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації»: Зб. наук. праць. ‒ Переяслав-Хмельницький, 2018. ‒ Вип. 40. ‒ 767 с.
Series/Report no.: УДК;001(477)«19/20»
ББК;72(4Укр)63 В 54
Abstract: Ключове поняття, яке розкриває сутність інтерактивних методів як засобів реалізації використання ситуаційних завдань (О. Пометун), – це «взаємодія» як безпосередня міжособистісна комунікація, найважливіша особливість якої – здатність особистості «приймати роль іншого», відповідно інтерпретувати ситуацію і конструювати власні дії відповідно до того, як її сприймає партнер зі спілкування чи група. У такому випадку педагогічна взаємодія – це обмін діяльністю між викладачем і студентами, в якому діяльність одного обумовлює діяльність іншого чи інших.
Description: тези озкривають сутність інтерактивних методів як засобів реалізації використання ситуаційних завдань
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11674
Appears in Collections:Факультет початкової освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.