Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11676
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБайдюк, Любов Миколаївна-
dc.contributor.authorСич, Марія Вікторівна-
dc.date.accessioned2019-12-28T06:50:44Z-
dc.date.available2019-12-28T06:50:44Z-
dc.date.issued2018-11-30-
dc.identifier.citationСучасні інновації у сфері педагогіки та психології: матеріали міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 30 листопада-1 грудня 2018 року. – К.: Таврійський національний університет імені В. І. Вернадського, 2018. – 136 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11676-
dc.description.abstractУ будь-якому навчально-виховному процесі є дві групи учасників. З однієї сторони ті хто організовує виховний процес, з іншої – ті на кого він спрямовується. До першої групи відповідно належать учителі початкової школи, до другої ‒ молодші школярі. Виокремимо загрози, які виникають для кожного з учасників навчально-виховного процесу у процесі взаємодії із засобами масової інформації (негативної інформації, передусім).uk_UA
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;37.01 + 159.9(063) С 91-
dc.subjectстресuk_UA
dc.subjectстресогенністьuk_UA
dc.subjectсередовищеuk_UA
dc.subjectученьuk_UA
dc.titleРЕГУЛЮВАННЯ ПИТАНЬ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ В АСПЕКТІ НЕГАТИВНОГО ВПЛИВУ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ НА МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.