Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11676
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Байдюк, Любов Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Сич, Марія Вікторівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-12-28T06:50:44Z | - |
dc.date.available | 2019-12-28T06:50:44Z | - |
dc.date.issued | 2018-11-30 | - |
dc.identifier.citation | Сучасні інновації у сфері педагогіки та психології: матеріали міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 30 листопада-1 грудня 2018 року. – К.: Таврійський національний університет імені В. І. Вернадського, 2018. – 136 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11676 | - |
dc.description.abstract | У будь-якому навчально-виховному процесі є дві групи учасників. З однієї сторони ті хто організовує виховний процес, з іншої – ті на кого він спрямовується. До першої групи відповідно належать учителі початкової школи, до другої ‒ молодші школярі. Виокремимо загрози, які виникають для кожного з учасників навчально-виховного процесу у процесі взаємодії із засобами масової інформації (негативної інформації, передусім). | uk_UA |
dc.publisher | Видавничий дім "Гельветика" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;37.01 + 159.9(063) С 91 | - |
dc.subject | стрес | uk_UA |
dc.subject | стресогенність | uk_UA |
dc.subject | середовище | uk_UA |
dc.subject | учень | uk_UA |
dc.title | РЕГУЛЮВАННЯ ПИТАНЬ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ В АСПЕКТІ НЕГАТИВНОГО ВПЛИВУ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ НА МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
РЕГУЛЮВАННЯ ПИТАНЬ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ В АСПЕКТІ НЕГАТИВНОГО ВПЛИВУ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ НА МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ.pdf | 277,11 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.