Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11679
Назва: ПЕДАГОГІЧНА СИТУАЦІЯ ЯК ПЕРВИННА ДИДАКТИЧНА ОДИНИЦЯ ВИКОРИСТАННЯ СИТУАЦІЙНИХ ЗАВДАНЬ
Автори: Байдюк, Любов Миколаївна
Ключові слова: педагогічна ситуація
задача
дидактична модель
моделювання
Дата публікації: 24-жов-2019
Бібліографічний опис: Сучасні технології розвитку професійної майстерності майбутніх учителів: зб. наук. праць за матеріалами ІІІ Міжнародної інтернет-конференції,24 жовтня 2019 р. / відп. ред. В.В.Макарчук. Умань,2019. 143 с.
Серія/номер: УДК 378.018.8:373.5.011.3-051(06);378.018.8:373.5.011.3-051(06) С-41
Короткий огляд (реферат): Поняття «педагогічна ситуація», утворюючись від первинного терміна «ситуація», з точки зору системного, синергетичного та історичного підходів, має усі ознаки категорії, елементом якої є. Поняття «педагогічна ситуація» може вживатися як у конкретному розумінні – обставин, що виникли в окремий момент за участі суб’єктів (суб’єкта) педагогічного процесу, так і для означення масштабної ситуації – обставин, що виникли у сфері педагогіки і пов’язані з цілою школою, областю, державою тощо. Безперечно, педагогічною є лише така ситуація, виникнення та перебіг якої пов’язано з педагогічним процесом. Таким чином, під педагогічною ситуацією розуміємо сукупність суперечливих обставин, які виникають у педагогічному процесі внаслідок діяльності та вчинків його суб’єктів, вимагаючи від них прийняття обґрунтованого рішення, без якого неможливий подальший розвиток педагогічного процесу.
Опис: ТЕЗИ ОПИСУЮТЬ ПЕДАГОГІЧНУ СИТУАЦІЮ ЯК ПЕРВИННУ ДИДАКТИЧНУ ОДИНИЦЮ ВИКОРИСТАННЯ СИТУАЦІЙНИХ ЗАВДАНЬ
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11679
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.