Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11679
Title: ПЕДАГОГІЧНА СИТУАЦІЯ ЯК ПЕРВИННА ДИДАКТИЧНА ОДИНИЦЯ ВИКОРИСТАННЯ СИТУАЦІЙНИХ ЗАВДАНЬ
Authors: Байдюк, Любов Миколаївна
Keywords: педагогічна ситуація
задача
дидактична модель
моделювання
Issue Date: 24-Oct-2019
Citation: Сучасні технології розвитку професійної майстерності майбутніх учителів: зб. наук. праць за матеріалами ІІІ Міжнародної інтернет-конференції,24 жовтня 2019 р. / відп. ред. В.В.Макарчук. Умань,2019. 143 с.
Series/Report no.: УДК 378.018.8:373.5.011.3-051(06);378.018.8:373.5.011.3-051(06) С-41
Abstract: Поняття «педагогічна ситуація», утворюючись від первинного терміна «ситуація», з точки зору системного, синергетичного та історичного підходів, має усі ознаки категорії, елементом якої є. Поняття «педагогічна ситуація» може вживатися як у конкретному розумінні – обставин, що виникли в окремий момент за участі суб’єктів (суб’єкта) педагогічного процесу, так і для означення масштабної ситуації – обставин, що виникли у сфері педагогіки і пов’язані з цілою школою, областю, державою тощо. Безперечно, педагогічною є лише така ситуація, виникнення та перебіг якої пов’язано з педагогічним процесом. Таким чином, під педагогічною ситуацією розуміємо сукупність суперечливих обставин, які виникають у педагогічному процесі внаслідок діяльності та вчинків його суб’єктів, вимагаючи від них прийняття обґрунтованого рішення, без якого неможливий подальший розвиток педагогічного процесу.
Description: ТЕЗИ ОПИСУЮТЬ ПЕДАГОГІЧНУ СИТУАЦІЮ ЯК ПЕРВИННУ ДИДАКТИЧНУ ОДИНИЦЮ ВИКОРИСТАННЯ СИТУАЦІЙНИХ ЗАВДАНЬ
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11679
Appears in Collections:Факультет початкової освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.