Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11679
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБайдюк, Любов Миколаївна-
dc.date.accessioned2019-12-28T06:55:19Z-
dc.date.available2019-12-28T06:55:19Z-
dc.date.issued2019-10-24-
dc.identifier.citationСучасні технології розвитку професійної майстерності майбутніх учителів: зб. наук. праць за матеріалами ІІІ Міжнародної інтернет-конференції,24 жовтня 2019 р. / відп. ред. В.В.Макарчук. Умань,2019. 143 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11679-
dc.descriptionТЕЗИ ОПИСУЮТЬ ПЕДАГОГІЧНУ СИТУАЦІЮ ЯК ПЕРВИННУ ДИДАКТИЧНУ ОДИНИЦЮ ВИКОРИСТАННЯ СИТУАЦІЙНИХ ЗАВДАНЬuk_UA
dc.description.abstractПоняття «педагогічна ситуація», утворюючись від первинного терміна «ситуація», з точки зору системного, синергетичного та історичного підходів, має усі ознаки категорії, елементом якої є. Поняття «педагогічна ситуація» може вживатися як у конкретному розумінні – обставин, що виникли в окремий момент за участі суб’єктів (суб’єкта) педагогічного процесу, так і для означення масштабної ситуації – обставин, що виникли у сфері педагогіки і пов’язані з цілою школою, областю, державою тощо. Безперечно, педагогічною є лише така ситуація, виникнення та перебіг якої пов’язано з педагогічним процесом. Таким чином, під педагогічною ситуацією розуміємо сукупність суперечливих обставин, які виникають у педагогічному процесі внаслідок діяльності та вчинків його суб’єктів, вимагаючи від них прийняття обґрунтованого рішення, без якого неможливий подальший розвиток педагогічного процесу.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК 378.018.8:373.5.011.3-051(06);378.018.8:373.5.011.3-051(06) С-41-
dc.subjectпедагогічна ситуаціяuk_UA
dc.subjectзадачаuk_UA
dc.subjectдидактична модельuk_UA
dc.subjectмоделюванняuk_UA
dc.titleПЕДАГОГІЧНА СИТУАЦІЯ ЯК ПЕРВИННА ДИДАКТИЧНА ОДИНИЦЯ ВИКОРИСТАННЯ СИТУАЦІЙНИХ ЗАВДАНЬuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.