Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11679
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Байдюк, Любов Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2019-12-28T06:55:19Z | - |
dc.date.available | 2019-12-28T06:55:19Z | - |
dc.date.issued | 2019-10-24 | - |
dc.identifier.citation | Сучасні технології розвитку професійної майстерності майбутніх учителів: зб. наук. праць за матеріалами ІІІ Міжнародної інтернет-конференції,24 жовтня 2019 р. / відп. ред. В.В.Макарчук. Умань,2019. 143 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11679 | - |
dc.description | ТЕЗИ ОПИСУЮТЬ ПЕДАГОГІЧНУ СИТУАЦІЮ ЯК ПЕРВИННУ ДИДАКТИЧНУ ОДИНИЦЮ ВИКОРИСТАННЯ СИТУАЦІЙНИХ ЗАВДАНЬ | uk_UA |
dc.description.abstract | Поняття «педагогічна ситуація», утворюючись від первинного терміна «ситуація», з точки зору системного, синергетичного та історичного підходів, має усі ознаки категорії, елементом якої є. Поняття «педагогічна ситуація» може вживатися як у конкретному розумінні – обставин, що виникли в окремий момент за участі суб’єктів (суб’єкта) педагогічного процесу, так і для означення масштабної ситуації – обставин, що виникли у сфері педагогіки і пов’язані з цілою школою, областю, державою тощо. Безперечно, педагогічною є лише така ситуація, виникнення та перебіг якої пов’язано з педагогічним процесом. Таким чином, під педагогічною ситуацією розуміємо сукупність суперечливих обставин, які виникають у педагогічному процесі внаслідок діяльності та вчинків його суб’єктів, вимагаючи від них прийняття обґрунтованого рішення, без якого неможливий подальший розвиток педагогічного процесу. | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК 378.018.8:373.5.011.3-051(06);378.018.8:373.5.011.3-051(06) С-41 | - |
dc.subject | педагогічна ситуація | uk_UA |
dc.subject | задача | uk_UA |
dc.subject | дидактична модель | uk_UA |
dc.subject | моделювання | uk_UA |
dc.title | ПЕДАГОГІЧНА СИТУАЦІЯ ЯК ПЕРВИННА ДИДАКТИЧНА ОДИНИЦЯ ВИКОРИСТАННЯ СИТУАЦІЙНИХ ЗАВДАНЬ | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ПЕДАГОГІЧНА СИТУАЦІЯ ЯК ПЕРВИННА ДИДАКТИЧНА ОДИНИЦЯ ВИКОРИСТАННЯ СИТУАЦІЙНИХ ЗАВДАНЬ.pdf | 157,08 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.