Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11686
Назва: УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
Автори: Байдюк, Любов Миколаївна
Ключові слова: умова
професійна діяльність
педагогічна діяльність
навчання,
Дата публікації: 2019
Видавництво: international independent scintific journal
Бібліографічний опис: # 4 2019 international independent scintific journal. Poland
Короткий огляд (реферат): Процес навчання як дидактична взаємодія педагога та студентів будується на основі певного змісту освіти. І перед викладачем кожен раз виникає задача творчого перетворення змісту освіти в зміст навчання. При цьому викладач повинен враховувати життєвий досвід, інтереси, спрямованість особистості студента. У процесі пізнання студентів сам викладач постає перед проблемою самоаналізу власної діяльності, свого твoрчого потенціалу, комунiкативних можливостей. Важливу роль у співтворчості викладача та студентів відіграє його професійна культура (педагогічна, комунікативна), а також культура процесу навчання, тобто діалогічна культура.
Опис: Ефективність процесу формування готовності майбутніх учителів початкових класів до навчання іноземних мов залежатиме від створення умов їхньої професійної підготовки у вищому навчальному закладі, оскільки умова визначає «відношення предмету до оточуючих його явищ, без яких він не може існувати» [2], тобто умова детермінує те середовище, в якій явище виникає, існує та розвивається
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11686
ISSN: 3547-2340
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.