Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11687
Title: ГРА-ШЛЯХ ДО ПІЗНАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Authors: Байдюк, Любов Миколаївна
Keywords: гра
Рольова гра
Анаграма
Метаграма
Issue Date: 2019
Publisher: ВПЦ Візаві
Citation: Педагогічний калейдоскоп: методичний посібник. / За ред. Комар О.А. - Умань : ВПЦ Візаві., 2019. - Вип. 11. - 104 с.
Series/Report no.: УДК;51(07) (082) П24
Abstract: У наш час все більше розширюються зв’язки України із зарубіжними країнами, й інтерес до вивчення англійської мови невпинно зростає. У методиці викладання англійської мови існують різні способи оптимізації навчальної діяльності, в тому числі й гра. Ігри періодично висвітлюються в методичній літературі, оскільки викликають інтерес викладачів іноземної мови своєю розважальністю, навчаючою дією, можливістю використання як засобу емоційної розрядки, мотивації навчальної діяльності, з метою тренування, для контролю знань і навичок учнів. Чи важливо й доречно використовувати різноманітні види ігор, особливо на початковому етапі, які ігри є ефективними і краще сприймаються учнями.
Description: Рольова гра як методичний прийом навчання іноземних мов одержала широке застосування у практиці. Рольова гра деякими зарубіжними методистами (J. Revell, J.Laylor) визначається як спонтанна поведінка того, хто навчається, його реакція на поведінку інших людей, що беруть участь в гіпотетичній ситуації.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11687
Appears in Collections:Факультет початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ГРА-ШЛЯХ ДО ПІЗНАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ.pdfРольова гра як методичний прийом навчання іноземних мов одержала широке застосування у практиці. Рольова гра деякими зарубіжними методистами (J. Revell, J.Laylor) визначається як спонтанна поведінка того, хто навчається, його реакція на поведінку інших людей, що беруть участь в гіпотетичній ситуації.207,96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.