Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11687
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Байдюк, Любов Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2019-12-28T07:26:22Z | - |
dc.date.available | 2019-12-28T07:26:22Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Педагогічний калейдоскоп: методичний посібник. / За ред. Комар О.А. - Умань : ВПЦ Візаві., 2019. - Вип. 11. - 104 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11687 | - |
dc.description | Рольова гра як методичний прийом навчання іноземних мов одержала широке застосування у практиці. Рольова гра деякими зарубіжними методистами (J. Revell, J.Laylor) визначається як спонтанна поведінка того, хто навчається, його реакція на поведінку інших людей, що беруть участь в гіпотетичній ситуації. | uk_UA |
dc.description.abstract | У наш час все більше розширюються зв’язки України із зарубіжними країнами, й інтерес до вивчення англійської мови невпинно зростає. У методиці викладання англійської мови існують різні способи оптимізації навчальної діяльності, в тому числі й гра. Ігри періодично висвітлюються в методичній літературі, оскільки викликають інтерес викладачів іноземної мови своєю розважальністю, навчаючою дією, можливістю використання як засобу емоційної розрядки, мотивації навчальної діяльності, з метою тренування, для контролю знань і навичок учнів. Чи важливо й доречно використовувати різноманітні види ігор, особливо на початковому етапі, які ігри є ефективними і краще сприймаються учнями. | uk_UA |
dc.publisher | ВПЦ Візаві | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;51(07) (082) П24 | - |
dc.subject | гра | uk_UA |
dc.subject | Рольова гра | uk_UA |
dc.subject | Анаграма | uk_UA |
dc.subject | Метаграма | uk_UA |
dc.title | ГРА-ШЛЯХ ДО ПІЗНАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ГРА-ШЛЯХ ДО ПІЗНАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ.pdf | Рольова гра як методичний прийом навчання іноземних мов одержала широке застосування у практиці. Рольова гра деякими зарубіжними методистами (J. Revell, J.Laylor) визначається як спонтанна поведінка того, хто навчається, його реакція на поведінку інших людей, що беруть участь в гіпотетичній ситуації. | 207,96 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.