Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11688
Title: | ФРАНЦУЗЬКА ОСВІТНЯ МОДЕЛЬ ПРОГРАМИ АКТИВНОГО НАВЧАННЯ ДОРОСЛИХ (ДОСВІД КОМПАНІЇ VALTECH TRAINING. КОУЧИНГ – СТРАТЕГІЯ НАВЧАННЯ ДОРОСЛИХ) |
Authors: | Байдюк, Любов Миколаївна Сич, Марія Вікторівна |
Keywords: | ОСВІТНЯ МОДЕЛЬ КОУЧИНГ Соціальний статус професійна компетентність |
Issue Date: | 19-Oct-2018 |
Publisher: | ГО "Південна фундація педагогіки" |
Citation: | Педагогіка та психологія сьогодні: постулати минулого і сучасні теорії: Збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (19-20 жовтня 2018 р., м. Одеса). – Одеса: ГО «Південна фундація педагогіки», 2018. Ч.2. – 124 с. |
Series/Report no.: | УДК;37.01 + 159.9(063) П 24 |
Abstract: | Соціальний статус дорослого визначає його професійна компетентність, досвід, готовність до самовдосконалення упродовж життя, мобільність і гнучкість, що забезпечує своєчасну адаптацію до змін, а відповідно, конкурентоспроможність на ринку праці. Сьогодні з-посеред запропонованих навчальних курсів та програм для дорослих у Франції особливо актуальними є програми активного навчання. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11688 |
Appears in Collections: | Факультет початкової освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ФРАНЦУЗЬКА ОСВІТНЯ МОДЕЛЬ ПРОГРАМИ АКТИВНОГО НАВЧАННЯ ДОРОСЛИХ (ДОСВІД КОМПАНІЇ VALTECH TRAINING. КОУЧИНГ – СТРАТЕГІЯ НАВЧАННЯ ДОРОСЛИХ).pdf | 170,06 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.