Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11688
Title: ФРАНЦУЗЬКА ОСВІТНЯ МОДЕЛЬ ПРОГРАМИ АКТИВНОГО НАВЧАННЯ ДОРОСЛИХ (ДОСВІД КОМПАНІЇ VALTECH TRAINING. КОУЧИНГ – СТРАТЕГІЯ НАВЧАННЯ ДОРОСЛИХ)
Authors: Байдюк, Любов Миколаївна
Сич, Марія Вікторівна
Keywords: ОСВІТНЯ МОДЕЛЬ
КОУЧИНГ
Соціальний статус
професійна компетентність
Issue Date: 19-Oct-2018
Publisher: ГО "Південна фундація педагогіки"
Citation: Педагогіка та психологія сьогодні: постулати минулого і сучасні теорії: Збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (19-20 жовтня 2018 р., м. Одеса). – Одеса: ГО «Південна фундація педагогіки», 2018. Ч.2. – 124 с.
Series/Report no.: УДК;37.01 + 159.9(063) П 24
Abstract: Соціальний статус дорослого визначає його професійна компетентність, досвід, готовність до самовдосконалення упродовж життя, мобільність і гнучкість, що забезпечує своєчасну адаптацію до змін, а відповідно, конкурентоспроможність на ринку праці. Сьогодні з-посеред запропонованих навчальних курсів та програм для дорослих у Франції особливо актуальними є програми активного навчання.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11688
Appears in Collections:Факультет початкової освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.