Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11688
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБайдюк, Любов Миколаївна-
dc.contributor.authorСич, Марія Вікторівна-
dc.date.accessioned2019-12-28T07:26:56Z-
dc.date.available2019-12-28T07:26:56Z-
dc.date.issued2018-10-19-
dc.identifier.citationПедагогіка та психологія сьогодні: постулати минулого і сучасні теорії: Збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (19-20 жовтня 2018 р., м. Одеса). – Одеса: ГО «Південна фундація педагогіки», 2018. Ч.2. – 124 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11688-
dc.description.abstractСоціальний статус дорослого визначає його професійна компетентність, досвід, готовність до самовдосконалення упродовж життя, мобільність і гнучкість, що забезпечує своєчасну адаптацію до змін, а відповідно, конкурентоспроможність на ринку праці. Сьогодні з-посеред запропонованих навчальних курсів та програм для дорослих у Франції особливо актуальними є програми активного навчання.uk_UA
dc.publisherГО "Південна фундація педагогіки"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;37.01 + 159.9(063) П 24-
dc.subjectОСВІТНЯ МОДЕЛЬuk_UA
dc.subjectКОУЧИНГuk_UA
dc.subjectСоціальний статусuk_UA
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UA
dc.titleФРАНЦУЗЬКА ОСВІТНЯ МОДЕЛЬ ПРОГРАМИ АКТИВНОГО НАВЧАННЯ ДОРОСЛИХ (ДОСВІД КОМПАНІЇ VALTECH TRAINING. КОУЧИНГ – СТРАТЕГІЯ НАВЧАННЯ ДОРОСЛИХ)uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.