Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11733
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГембарук, Алла Степанівна-
dc.date.accessioned2019-12-31T12:13:10Z-
dc.date.available2019-12-31T12:13:10Z-
dc.date.issued2019-06-21-
dc.identifier.citationGembaruk A.S. Developing Learner Autonomy as a Major Factor in Pre-Service Teacher Training. Імплементація європейських стандартів в українські освітні дослідження: збірник матеріалів ІІІ Міжнародної наукової конференції Української асоціації дослідників освіти (Київ, 21 червня 2019 р.). Київ-Дрогобич: ТзОВ «Трек-ЛТД». С.38–39.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11733-
dc.description.abstractThe article is focused on the role of learner autonomy in pre-service teacher training and describers the major ways of its developing suggested by the new Methodology Curriculumuk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherКиїв – Дрогобич : ТзОВ «Трек-ЛТД»uk_UA
dc.subjectlearner autonomyuk_UA
dc.subjectpre-service teacher traininguk_UA
dc.subjectschool experienceuk_UA
dc.subjectreflectionuk_UA
dc.subjectEFT Methodology Curriculumuk_UA
dc.titleDeveloping Learner autonomy as a Major factor in Pre-service Teacher Traininguk_UA
dc.title.alternativeРозвиток автономії студентів як головний фактор додипломної підготовки вчителівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gembaruk _developing_learner_autonomy-_as_a_major_factor_in_pre-service_teacher+training.pdfосновна стаття611,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.