Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11735
Назва: | Теоретичні основи дослідження конфліктів у студентів-психологів |
Автори: | Міщенко, Марина Сергіївна Вінярський, Віталій Володимирович |
Ключові слова: | Конфлікт студенти-психологи причини взаємодія |
Дата публікації: | бер-2019 |
Видавництво: | Львів: ГО " Львівська педагогічна спільнота" |
Бібліографічний опис: | Міщенко М. С., Вінярський В. В. Теоретичні основи дослідження конфліктів у студентів-психологів. Нове та традиційне у дослідженнях сучасних представників психологічних та педагогічних наук : збірник тез міжнародної науково-практичної конференції. Львів : ГО «Львівська педагогічна» спільнота, 2019. Ч. 1. С.43 – 46. |
Короткий огляд (реферат): | Конфлікт – звичне соціальне явище, що є цілком природним для соціально-педагогічного середовища навчальних закладів. Уникнути конфліктної взаємодії доволі складно, тому доцільно знати механізми його попередження та орієнтуватися у технологіях розв’язання конфліктної взаємодії. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11735 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Teoretychni osnovy doslidzhennya konfliktiv u studentiv-psyhologiv.pdf | Міщенко М. С., Вінярський В. В. Теоретичні основи дослідження конфліктів у студентів-психологів. Нове та традиційне у дослідженнях сучасних представників психологічних та педагогічних наук : збірник тез міжнародної науково-практичної конференції. Львів : ГО «Львівська педагогічна» спільнота, 2019. Ч. 1. С.43 – 46. | 185,38 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.