Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11735
Назва: Теоретичні основи дослідження конфліктів у студентів-психологів
Автори: Міщенко, Марина Сергіївна
Вінярський, Віталій Володимирович
Ключові слова: Конфлікт
студенти-психологи
причини
взаємодія
Дата публікації: бер-2019
Видавництво: Львів: ГО " Львівська педагогічна спільнота"
Бібліографічний опис: Міщенко М. С., Вінярський В. В. Теоретичні основи дослідження конфліктів у студентів-психологів. Нове та традиційне у дослідженнях сучасних представників психологічних та педагогічних наук : збірник тез міжнародної науково-практичної конференції. Львів : ГО «Львівська педагогічна» спільнота, 2019. Ч. 1. С.43 – 46.
Короткий огляд (реферат): Конфлікт – звичне соціальне явище, що є цілком природним для соціально-педагогічного середовища навчальних закладів. Уникнути конфліктної взаємодії доволі складно, тому доцільно знати механізми його попередження та орієнтуватися у технологіях розв’язання конфліктної взаємодії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11735
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Teoretychni osnovy doslidzhennya konfliktiv u studentiv-psyhologiv.pdfМіщенко М. С., Вінярський В. В. Теоретичні основи дослідження конфліктів у студентів-психологів. Нове та традиційне у дослідженнях сучасних представників психологічних та педагогічних наук : збірник тез міжнародної науково-практичної конференції. Львів : ГО «Львівська педагогічна» спільнота, 2019. Ч. 1. С.43 – 46.185,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.