Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11747
Назва: Перспективи використання позитивного досвіду діяльності попечительських рад ХІХ – початку ХХ століття в сучасних освітніх закладах
Автори: Герасименко, Оксана Володимирівна
Ключові слова: Організаційно-педагогічні засади
Історіографічний аналіз
Попечительські ради
перспективи
Дата публікації: 2018
Видавництво: Київський міжнародний університет
Бібліографічний опис: Педагогічна теорія і практика: Зб. наук. праць – К.: КиМУ, 2018. – Вип. 2 (7) – 416с.
Серія/номер: УДК;37(477)̎̎20̎̎:37(477)̎̎18/19̎̎
ББК;72 (4Укр) Я54
П;24
Короткий огляд (реферат): Період суспільно-політичних і соціально-економічних зрушень, що відбуваються в Україні, супроводжується пошуками смислових орієнтирів у гуманітарній галузі, зокрема в освіті, які визначали б пріоритети, спрямовані на творення і трансформацію всієї педагогічної діяльності. Ці пошуки, що мають багатоплановий характер, спонукають до використання українських культурно-історичних традицій, теоретичних і практичних надбань вітчизняної педагогіки, досвіду співпраці освітніх закладів із державно-громадськими інституціями. З кінця 90-х років ХХ століття в Україні створюються піклувальні ради, завдання яких − сприяння діяльності навчальних закладів усіх типів і форм власності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11747
ISSN: 2219-438X
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗБІРНИК 2018 ПТП-сторінки-1-4,164-185.pdf2,5 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.