Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11747
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГерасименко, Оксана Володимирівна-
dc.date.accessioned2019-12-31T12:23:14Z-
dc.date.available2019-12-31T12:23:14Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПедагогічна теорія і практика: Зб. наук. праць – К.: КиМУ, 2018. – Вип. 2 (7) – 416с.uk_UA
dc.identifier.issn2219-438X-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11747-
dc.description.abstractПеріод суспільно-політичних і соціально-економічних зрушень, що відбуваються в Україні, супроводжується пошуками смислових орієнтирів у гуманітарній галузі, зокрема в освіті, які визначали б пріоритети, спрямовані на творення і трансформацію всієї педагогічної діяльності. Ці пошуки, що мають багатоплановий характер, спонукають до використання українських культурно-історичних традицій, теоретичних і практичних надбань вітчизняної педагогіки, досвіду співпраці освітніх закладів із державно-громадськими інституціями. З кінця 90-х років ХХ століття в Україні створюються піклувальні ради, завдання яких − сприяння діяльності навчальних закладів усіх типів і форм власності.uk_UA
dc.publisherКиївський міжнародний університетuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;37(477)̎̎20̎̎:37(477)̎̎18/19̎̎-
dc.relation.ispartofseriesББК;72 (4Укр) Я54-
dc.relation.ispartofseriesП;24-
dc.subjectОрганізаційно-педагогічні засадиuk_UA
dc.subjectІсторіографічний аналізuk_UA
dc.subjectПопечительські радиuk_UA
dc.subjectперспективиuk_UA
dc.titleПерспективи використання позитивного досвіду діяльності попечительських рад ХІХ – початку ХХ століття в сучасних освітніх закладахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗБІРНИК 2018 ПТП-сторінки-1-4,164-185.pdf2,5 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.