Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11835
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСолодчук, Альона Валеріївна-
dc.date.accessioned2020-02-12T14:36:28Z-
dc.date.available2020-02-12T14:36:28Z-
dc.date.issued2019-03-21-
dc.identifier.citationХІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Мови і світ: дослідження та викладання» 21-22 березня 2019 року на факультеті іноземних мов Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка міста Кропивницький.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11835-
dc.description.abstractTechnology fascinates us and engages us. Encouraging students to take part is arguably the most important part of any lesson plan, incorporating technology – especially creatively – could be the element that transforms a dull lesson into a captivating one. As so much of learning comes from practice outside of the classroom, motivating students with innovative ideas is also important. If a student is interested in what is being taught, they are far more likely to seek more information on their own. For those students who are less familiar with the technology used in the classroom, using it in lessons provides much-needed practice.uk_UA
dc.publisherЦентральноукраїнський державний педагогічний університет ім.В.Винниченкаuk_UA
dc.subjecttechnologyuk_UA
dc.subjectinnovative ideauk_UA
dc.subjectlearning englishuk_UA
dc.subjectuniversityuk_UA
dc.titleINTEGRATIVE LISTENING LEARNING SKILLS: TECHNOLOGY AND METHODOLOGYuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
INTEGRATIVE LISTENING LEARNING SKILLS TECHNOLOGY AND METHODOLOGY-конвертирован.pdf100,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.