Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11865
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВолошина, Ганна Петрівна-
dc.date.accessioned2020-02-14T13:08:51Z-
dc.date.available2020-02-14T13:08:51Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationВолошина Г. П., Коберник Г. І. Слово як засіб створення художнього образу. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи: зб. наук. праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Умань, 2019. Вип. 1. С. 27 – 33.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11865-
dc.description.abstractУ статті розглядається одна з важливих проблем закладів загальної середньої освіти – прилучення школярів до мистецтва читання, а відтак сприймання й усвідомлення художнього тексту як мистецтва слова. Увага акцентується на тому, що аналіз змісту, логіки тексту має йти за художнім, образним сприйняттям. Для того, щоб зрозуміти твір, школяр має усвідомити його зовнішню та внутрішню побудову, тобто його підтекст. Розкрито також основні чинники, які сприяють розумінню й усвідомленню художнього твору, а також наголошено на окремих аспектах словникової роботи через розкриття внутрішньої форми слова у поєднанні з різними його логічними зв’язками; формування навички розуміння образного значення через порівняння слова, вжитого в художньому тексті, з корелятом лексичної системи. У статті виокремлено ефективні методи і прийоми, які сприяють побудові цілеспрямованої роботи з розвитку образного мовлення молодших школярів на уроках літературного читання.uk_UA
dc.publisherУДПУ імені Павла Тичиниuk_UA
dc.subjectхудожній твірuk_UA
dc.subjectобразне словоuk_UA
dc.subjectпідтекстuk_UA
dc.subjectсприймання й розумінняuk_UA
dc.titleСлово як засіб створення художнього образуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Волошина Г Слово як засіб створення художнього образу.pdf239,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.