Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11910
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМартиненко, Лариса Броніславівна-
dc.date.accessioned2020-02-18T08:42:45Z-
dc.date.available2020-02-18T08:42:45Z-
dc.date.issued2019-10-30-
dc.identifier.citationМартиненко Л.Б.Структура духовної культури та її роль у формуванні професійної й соціальної компетентності студента і його особистісного розвитку. Соціально-філософські виміри сучасного українського суспільства: колективна монографія. с.51-55uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11910-
dc.description.abstractВизначальною умовою успішного розв’язання завдання з відновлення духовності‚ на наше глибоке переконання‚ є істотне підвищення рівня професійної культури педагогів. Воно потребує глибокої філософської рефлексії цього феномену. Це тим більш важливо‚ що‚ за словами широко відомого філософа і теоретика педагогіки‚ одного із фундаторів сучасної філософії освіти Дж. Дьюї‚ якщо ми готові вбачати освіту як процес формування ставлення‚ емоційного і розумного‚ до природи й до іншої людини‚ всю філософію варто вважати загальною теорією освіти. З цих позицій видається вкрай необхідним філософсько-педагогічний аналіз сутності‚ змісту і призначення професійної культури викладача та її ролі у формуванні й розвитку духовно-культурного потенціалу студента. Цілком природно‚ що успішне формування і розвиток людини культури може здійснювати тільки педагог‚ який сам є носієм високої загальної і професійної культури. Тільки у цьому разі його особистий вплив на студентів буде ефективним. Особиста культура педагога маж виявлятися у відкритті студентам його багатого духовного світу. Тому тут досить доречним видається глибоко філософський за сутнісним сенсом відмий вислів німецького письменника і критика Й. Гофміллера про те‚ що душею культури ж культура душі. Ось чому загальна і професійна культури особистості постають важливою інтегральною характеристикою її життя й діяльності‚ її поведінки і характеру взаємовідносин з іншими людьми‚ її моральних та естетичних поглядів‚ смаків та ідеалів. Однак духовність не виникає сама по собі‚ тому в структурі педагогічної культури викладача повинні бути‚ по-перше‚ належний арсенал засобів дієвого педагогічного і особистісного впливу на студентів‚ по-друге‚ високий рівень професійної компетентності у сфері тих дисциплін‚ які він викладає‚ по-третє‚ чітка психологічна спрямованість на професійну педагогічну діяльність‚ по-четверте‚ розвинена педагогічна майстерність‚ по-п’яте‚ розвинена інтуїція і здатність успішно поєднувати використання загальних положень педагогічної теорії із вдалим і доречним експромтом. Останнє ж потребує наявності у цього педагога високої загальної культури‚ широкого кругозору та ерудиції.uk_UA
dc.publisherУмань: ВПЦ «Візаві»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;001.8:3(06) А43-
dc.subjectдуховність, сучасна філософіяuk_UA
dc.subjectдуховно-культурний потенціалuk_UA
dc.subjectпедагогічна діяльністьuk_UA
dc.subjectідеологія, патріотизм,uk_UA
dc.titleСтруктура духовної культури та її роль у формуванні професійної й соціальної компетентності студента і його особистісного розвитку.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Історичний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття Л.Б. (1).pdf353,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.