Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11985
Title: ЗНАЧЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОГО СЕРЕДОВИЩА У РОБОТІ З ДІТЬМИ, ЯКІ ПОТРЕБУЮТЬ КОРЕКЦІЇ ПСИХОФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ
Authors: Трофаїла, Наталія Дмитрівна
Keywords: Інклюзивне середовище
психофізичний розвиток
діти дошкільного віку
діти з особливими потребами
Issue Date: 1-Feb-2020
Publisher: Видавник: ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології»
Citation: Сучасні тенденції та фактори розвитку педагогічних та психологічних наук : матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, Україна, 31 січня – 1 лютого 2020 року). Київ : ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2020. – Ч. 1. – 136 c.
Abstract: Створення інклюзивного середовища являє собою гнучку, індивідуалізовану систему, що передбачає не лише пристосування фізичного середовища, але й підготовку педагогів, зміну системи надання вихованцям можливості навчатись за індивідуальним навчальним планом, забезпечення медико-соціального, психолого-педагогічного та наукового супроводу, створення навчальних програм, навчально-методичного забезпечення.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11985
Appears in Collections:Факультет дошкільної та спеціальної освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.