Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11985
Title: | ЗНАЧЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОГО СЕРЕДОВИЩА У РОБОТІ З ДІТЬМИ, ЯКІ ПОТРЕБУЮТЬ КОРЕКЦІЇ ПСИХОФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ |
Authors: | Трофаїла, Наталія Дмитрівна |
Keywords: | Інклюзивне середовище психофізичний розвиток діти дошкільного віку діти з особливими потребами |
Issue Date: | 1-Feb-2020 |
Publisher: | Видавник: ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології» |
Citation: | Сучасні тенденції та фактори розвитку педагогічних та психологічних наук : матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, Україна, 31 січня – 1 лютого 2020 року). Київ : ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2020. – Ч. 1. – 136 c. |
Abstract: | Створення інклюзивного середовища являє собою гнучку, індивідуалізовану систему, що передбачає не лише пристосування фізичного середовища, але й підготовку педагогів, зміну системи надання вихованцям можливості навчатись за індивідуальним навчальним планом, забезпечення медико-соціального, психолого-педагогічного та наукового супроводу, створення навчальних програм, навчально-методичного забезпечення. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11985 |
Appears in Collections: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ЗНАЧЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОГО СЕРЕДОВИЩА У РОБОТІ З ДІТЬМИ, ЯКІ ПОТРЕБУЮТЬ КОРЕКЦІЇ ПСИХОФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ.pdf | 217,27 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.