Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11985
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Трофаїла, Наталія Дмитрівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-24T08:48:54Z | - |
dc.date.available | 2020-02-24T08:48:54Z | - |
dc.date.issued | 2020-02-01 | - |
dc.identifier.citation | Сучасні тенденції та фактори розвитку педагогічних та психологічних наук : матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, Україна, 31 січня – 1 лютого 2020 року). Київ : ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2020. – Ч. 1. – 136 c. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11985 | - |
dc.description.abstract | Створення інклюзивного середовища являє собою гнучку, індивідуалізовану систему, що передбачає не лише пристосування фізичного середовища, але й підготовку педагогів, зміну системи надання вихованцям можливості навчатись за індивідуальним навчальним планом, забезпечення медико-соціального, психолого-педагогічного та наукового супроводу, створення навчальних програм, навчально-методичного забезпечення. | uk_UA |
dc.publisher | Видавник: ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології» | uk_UA |
dc.subject | Інклюзивне середовище | uk_UA |
dc.subject | психофізичний розвиток | uk_UA |
dc.subject | діти дошкільного віку | uk_UA |
dc.subject | діти з особливими потребами | uk_UA |
dc.title | ЗНАЧЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОГО СЕРЕДОВИЩА У РОБОТІ З ДІТЬМИ, ЯКІ ПОТРЕБУЮТЬ КОРЕКЦІЇ ПСИХОФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ЗНАЧЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОГО СЕРЕДОВИЩА У РОБОТІ З ДІТЬМИ, ЯКІ ПОТРЕБУЮТЬ КОРЕКЦІЇ ПСИХОФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ.pdf | 217,27 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.