Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11985
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТрофаїла, Наталія Дмитрівна-
dc.date.accessioned2020-02-24T08:48:54Z-
dc.date.available2020-02-24T08:48:54Z-
dc.date.issued2020-02-01-
dc.identifier.citationСучасні тенденції та фактори розвитку педагогічних та психологічних наук : матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, Україна, 31 січня – 1 лютого 2020 року). Київ : ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2020. – Ч. 1. – 136 c.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11985-
dc.description.abstractСтворення інклюзивного середовища являє собою гнучку, індивідуалізовану систему, що передбачає не лише пристосування фізичного середовища, але й підготовку педагогів, зміну системи надання вихованцям можливості навчатись за індивідуальним навчальним планом, забезпечення медико-соціального, психолого-педагогічного та наукового супроводу, створення навчальних програм, навчально-методичного забезпечення.uk_UA
dc.publisherВидавник: ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології»uk_UA
dc.subjectІнклюзивне середовищеuk_UA
dc.subjectпсихофізичний розвитокuk_UA
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectдіти з особливими потребамиuk_UA
dc.titleЗНАЧЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОГО СЕРЕДОВИЩА У РОБОТІ З ДІТЬМИ, ЯКІ ПОТРЕБУЮТЬ КОРЕКЦІЇ ПСИХОФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.