Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12000
Title: Розвиток ідей Марії Монтессорі у вітчизняній педагогічній думці на поч. ХХ ст.
Authors: Кушнір, Валентина Миколаївна
Keywords: метод Монтессорі
вільне виховання
С.Русова
Н.Лубенець
К.Маєвська
Issue Date: 2017
Publisher: Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія
Citation: Kushnir, V. (2017). Розвиток ідей Марії Монтессорі у вітчизняній педагогічній думці на початку ХХ ст. Педагогічний дискурс, (22), 81-85
Series/Report no.: УДК;37(477+450)«18»
Abstract: Італійський лікар, психолог та педагог Марія Монтессорі (1870 – 1952) розробила та реалізувала на практиці метод виховання і навчання дітей від 3 до 9 років, який ґрунтувався на створенні відповідно до природи дитини умов для самовираження й вільного розвитку її індивідуальності, мінімізуючи педагогічне керівництво цим процесом та виключаючи будь-яке насилля і тиск. Пошук альтернативних моделей освіти і сприйнятливість до інновацій зумовив цікавість вітчизняних педагогів до зарубіжного досвіду, зокрема і до методу Монтессорі, який уже здобув світове визнання. На українських землях царської Росії не було дитячих садків, які б працювали за системою Монтессорі. Проте сам метод Монтессорі був широко відомим та активно обговорювався українськими педагогами. Високо оцінюючи метод М.Монтессорі українські педагоги не вважали його універсальним, підкреслювали необхідність адаптації його до реалій українських дитячих садків, національних особливостей, менталітету, традицій.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12000
Appears in Collections:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
стаття.pdf237,63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.