Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12005
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГодованюк, Тетяна Леонідівна-
dc.date.accessioned2020-02-24T12:27:31Z-
dc.date.available2020-02-24T12:27:31Z-
dc.date.issued2019-09-
dc.identifier.citationГодованюк Т.Л. Системний підхід як основа методичної підготовки майбутніх учителів математики. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки : зб. наук. пр. Миколаїв : МНУ імені В. О. Сухомлинського, 2019. № 3 (66), вересень 2019. С. 71 – 75. URL: http://mdu.edu.ua/wp-content/uploads/ped-visnik-66-2019-14.pdfuk_UA
dc.identifier.issn2518-7813-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12005-
dc.description.abstractНа сучасному етапі розвитку суспільства математична освіта є надзвичайно важливим індикатором інтелектуального розвитку підростаючого покоління та його підготовки до життя. Відповідно, надзвичайної актуальності набуває проблема методичної підготовки майбутніх учителів математики. У зв’язку з цим виникає потреба врахування системного підходу в методичній підготовці студентів, як основи для досягнення педагогічної майстерності та орієнтації на постійний професійний розвиток упродовж всього життя. Системний підхід у методичній підготовці майбутнього вчителя математики розглядатимемо як методологічний підхід, при якому методична підготовка розглядається як система, що є сукупністю взаємопов’язаних структурних елементів, кожен з яких має чітко визначену мету та передбачуваний кінцевий результат, відповідні ресурси, прямий та зворотній зв'язок, а також зв'язок із зовнішнім середовищем. Ключовим поняттям реалізації системного підходу у методичній підготовці майбутніх учителів математики є поняття системи. В реальній дійсності будь-яка система не може існувати (функціонувати) ізольовано або відокремлено від середовища, що її оточує. Середовище завжди впливає за допомогою деяких факторів на внутрішній стан системи. У свою чергу система не може бути нейтральною до зовнішнього середовища. Вплив факторів зовнішнього середовища на систему характеризують вхідними (екзогенними) величинами, а елементи системи, на які відбувається вплив, називають «входами» системи. З позиції реалізації системного підходу у методичній підготовці майбутніх учителів математики, спочатку варто на основі педагогічного дослідження визначити параметри «виходу» (кінцевий результат), а саме які компетентності мають бути сформовані у студентів та на яких етапах підготовки. Наступним кроком є визначення параметру «входу», тобто досліджується потреба у відповідних ресурсах, яка визначається після детального вивчення освітньо-організаційного рівня запропонованої системи методичної підготовки та параметрів зовнішнього середовища.uk_UA
dc.publisherМиколаїв : МНУ імені В. О. Сухомлинськогоuk_UA
dc.subjectметодична підготовкаuk_UA
dc.subjectсистемний підхід,uk_UA
dc.subjectсистемаuk_UA
dc.subjectмайбутні вчителі математики.uk_UA
dc.titleСистемний підхід як основа методичної підготовки майбутніх учителів математики.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ped-visnik-66-2019-14.pdfГодованюк Т.Л. Системний підхід як основа методичної підготовки майбутніх учителів математики. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки : зб. наук. пр. Миколаїв : МНУ імені В. О. Сухомлинського, 2019. № 3 (66), вересень 2019. С. 71 – 75. URL: http://mdu.edu.ua/wp-content/uploads/ped-visnik-66-2019-14.pdf402,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.