Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12010
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГодованюк, Тетяна Леонідівна-
dc.contributor.authorДубовик, Віталій Васильович-
dc.date.accessioned2020-02-24T13:15:50Z-
dc.date.available2020-02-24T13:15:50Z-
dc.date.issued2019-09-12-
dc.identifier.citationГодованюк Т. Л., Дубовик В. В. Інтерактивні стрічки часу у навчанні майбутніх учителів математики. Реалії і перспективи природничо-математичної підготовки у закладах освіти: зб. матеріалів наук.-практ. конф., 12–13 вересня 2019 р. Херсон, 2019. С. 94–96.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12010-
dc.description.abstractРозглянуто особливості використання інтеративних стрічок часу у навчанні майбутніх учителів математикиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХерсонuk_UA
dc.subjectінтерактивні стрічки часуuk_UA
dc.subjectвчитель математикиuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectметодика навчання математикиuk_UA
dc.subjectлінійна алгебраuk_UA
dc.titleІНТЕРАКТИВНІ СТРІЧКИ ЧАСУ У НАВЧАННІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Годованюк_Дубовик_Тези.pdf114,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.