Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12031
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоберник, Галина Іванівна-
dc.date.accessioned2020-02-25T06:50:59Z-
dc.date.available2020-02-25T06:50:59Z-
dc.date.issued2019-10-07-
dc.identifier.citationКоберник Г. І. Провідні пізнавальні мотиви навчання молодших школярів / Г. І. Коберник // Тенденції сучасної підготовки майбутніх учителів початкової школи: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференціЇ 7–8 жовтня 2019 року / гол. Ред. Комар О. А. – Умань: ВПЦ «Візаві», 2019. – с. 56–60.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12031-
dc.description.abstractРеформування національної освіти висуває питання, зв’язані з мотивами навчання в ряді найактуальніших, таких, що потребують фундаментального вивчення. Проблема мотивації учня давно стоїть перед педагогічною теорією та практикою. Ще Я.А. Коменський писав, що „усіма можливими засобами потрібно запалювати в дітях гаряче прагнення до знань і учіння”.uk_UA
dc.publisherВПЦ "Візаві"uk_UA
dc.subjectпізнавальні мотивиuk_UA
dc.subjectмолодші школяріuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectмотивиuk_UA
dc.subjectнавчально-виховний процесuk_UA
dc.subjectнавчальна діяльністьuk_UA
dc.subjectметаuk_UA
dc.subjectінтересиuk_UA
dc.subjectпотребиuk_UA
dc.titleПРОВІДНІ ПІЗНАВАЛЬНІ МОТИВИ НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПРОВІДНІ ПІЗНАВАЛЬНІ МОТИВИ НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ.pdf181,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.