Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12031
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коберник, Галина Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-25T06:50:59Z | - |
dc.date.available | 2020-02-25T06:50:59Z | - |
dc.date.issued | 2019-10-07 | - |
dc.identifier.citation | Коберник Г. І. Провідні пізнавальні мотиви навчання молодших школярів / Г. І. Коберник // Тенденції сучасної підготовки майбутніх учителів початкової школи: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференціЇ 7–8 жовтня 2019 року / гол. Ред. Комар О. А. – Умань: ВПЦ «Візаві», 2019. – с. 56–60. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12031 | - |
dc.description.abstract | Реформування національної освіти висуває питання, зв’язані з мотивами навчання в ряді найактуальніших, таких, що потребують фундаментального вивчення. Проблема мотивації учня давно стоїть перед педагогічною теорією та практикою. Ще Я.А. Коменський писав, що „усіма можливими засобами потрібно запалювати в дітях гаряче прагнення до знань і учіння”. | uk_UA |
dc.publisher | ВПЦ "Візаві" | uk_UA |
dc.subject | пізнавальні мотиви | uk_UA |
dc.subject | молодші школярі | uk_UA |
dc.subject | навчання | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | мотиви | uk_UA |
dc.subject | навчально-виховний процес | uk_UA |
dc.subject | навчальна діяльність | uk_UA |
dc.subject | мета | uk_UA |
dc.subject | інтереси | uk_UA |
dc.subject | потреби | uk_UA |
dc.title | ПРОВІДНІ ПІЗНАВАЛЬНІ МОТИВИ НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ПРОВІДНІ ПІЗНАВАЛЬНІ МОТИВИ НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ.pdf | 181,84 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.