Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12032
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКушнір, Валентина-
dc.date.accessioned2020-02-25T06:52:03Z-
dc.date.available2020-02-25T06:52:03Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКушнір В. Педагогічні ідеї Еллен Кей у контексті розвитку європейської системи освіти кін. ХІХ - поч. ХХ ст. / Зб. наукових праць Уманського державного педагогічного університету. № 3 (2019). С. 97-102uk_UA
dc.identifier.issn2307-4906-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12032-
dc.description.abstractУ статті розглянуто педагогічні ідеї Еллен Кей у контексті розвитку європейської системи освіти кін. ХІХ – поч. ХХ ст. Здійснено ретроспективний аналіз поглядів педагога на розвиток експериментальної системи освіти, самоцінність періоду дитинства, виявлено її ставлення до суспільного виховання. З’ясовано, що попри підтримку розвитку суспільного виховання, Еллен Кей була переконаною прихильницею домашнього виховання. Окреслено причини, які виокремила Еллен Кей, що зумовлюють потребу обережного масового введення дитячих садківuk_UA
dc.publisherВПЦ "Візаві"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;37(485)(092)"18/19"-
dc.relation.ispartofseriesDOI:;10.31499/2307-4906.3.2019.190335-
dc.subjectЕллен Кейuk_UA
dc.subjectекспериментальна педагогікаuk_UA
dc.subjectдитячий садокuk_UA
dc.subjectдомашнє вихованняuk_UA
dc.subjectтеорія вільного вихованняuk_UA
dc.subjectєвропейська система освітиuk_UA
dc.titleПЕДАГОГІЧНІ ІДЕЇ ЕЛЛЕН КЕЙ У КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ СИСТЕМИ ОСВІТИ КІН. ХІХ – ПОЧ. ХХ СТ.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Еллен Кей.pdf494,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.