Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12040
Назва: МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ: ПЕДАГОГІКА ПАРТНЕРСТВА В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ
Автори: Бутенко, Ольга Григорівна
Рябошапка, Ольга Володимирівна
Воєдило, Ольга Вікторівна
Ключові слова: моральне виховання
Нова українська школа
педагогіка партнерства
молодший шкільний вік
сім’я
взаємодія
освітній процес
вчитель
Дата публікації: 2019
Видавництво: Київ : Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Бутенко О. Г., Рябошапка О. В., Воєдило О. В. Моральне виховання молодших школярів: педагогіка партнерства в Новій українській школі. НАУКОВИЙ ЧАСОПИС НАЦІОНАЛЬНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ М. П. ДРАГОМАНОВА. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. – Випуск 71 : збірник науко- вих праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2019. –
Серія/номер: УДК;373.3.017:17.022.1]:373.3.064
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена актуальній проблемі морального виховання молодших школярів. Доведено, що однією з умов здійснення морального виховання молодших школярів є взаємодія закладу освіти та сім’ї вихованця. З’ясовано, що в умовах реформування освіти така взаємодія згідно із Законом України «Про освіту», Концепцією «Нова українська школа» реалізується як педагогіка партнерства, за умови якої спільна діяльність закладів освіти та сім’ї спрямована на формування всебічного розвитку молодшого школяра. Основними соціальними інститутами, де найбільше перебуває дитина молодшого шкільного віку, та які мають найістотніший вплив на формування особистості дитини, є родина та заклад освіти, де здобуває освіту школяр. Інтеграція їхніх виховних зусиль сприятиме вдосконаленню здійснення морального виховання. Сім’я є міні-моделлю суспільства. У сім’ї відбувається первинне формування моральних якостей дитини, тут вона знайомиться з моральними нормами, прийнятими у суспільстві, формуються ціннісні орієнтації. Приклад взаємодії членів родини з оточуючими, їхні вчинки стають прикладом поведінки для зростаючої особистості. Проте, враховуючи швидкий плин сьогодення, батьки не приділяють часу та належної уваги проблемі виховання дитини. Досить суттєвою причиною також є недостатня педагогізація батьків або ж взагалі її відсутність. Рішенням такої проблеми може бути співпраця батьків із закладами освіти, в процесі якої з батьками можуть бути проведені різні форми роботи з питань виховної взаємодії з їхніми дітьми. Важливу роль у здійсненні морального виховання у молодшому шкільному віці відіграє заклад початкової освіти, де навчається дитина. Освітній процес (з усіма його складниками), особистість учителя та його авторитет, стиль педагогічної діяльності та взаємодії з учнями й оточуючими теж впливають на моральну вихованість дітей. Реалізовується співпраця між закладом початкової освіти та родиною шляхом вироблення поля спільної виховної діяльності, визначення мети, завдань, вимог та шляхів реалізації морального виховання. Таким чином, спільні зусилля закладу освіти та сім’ї в моральному вихованні молодших школярів дадуть змогу сформувати життєві цінності, моральні норми та правила, здатності до роботі у команді, підвищення самооцінки зростаючої особистості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12040
ISSN: 2311-5491
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
chasopys.ps.npu.kiev.ua_71_2019 (1).pdf5,39 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.