Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12074
Title: Роль політичної реклами у формуванні іміджу політика.
Authors: Шачковська, Любов Сергіївна
Keywords: політична реклама
політична партія
громадська думка
політичний імідж
Issue Date: 3-Feb-2018
Publisher: Київ, 2018
Citation: Шачковська Л. С. Роль політичної реклами у формуванні іміджу політика. Нове та традиційне у дослідженнях сучасних представників суспільних наук : матеріали міжнародної науково-практичної конференції (Київ, 2–3 лютого 2018 року). Київ, 2018. С. 107–111.
Abstract: У данній статті досліджується роль політичної реклами в політичному житті суспільства та вплив реклами на імідж політиків.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12074
Appears in Collections:Історичний факультет



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.