Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12074
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШачковська, Любов Сергіївна-
dc.date.accessioned2020-02-25T09:04:27Z-
dc.date.available2020-02-25T09:04:27Z-
dc.date.issued2018-02-03-
dc.identifier.citationШачковська Л. С. Роль політичної реклами у формуванні іміджу політика. Нове та традиційне у дослідженнях сучасних представників суспільних наук : матеріали міжнародної науково-практичної конференції (Київ, 2–3 лютого 2018 року). Київ, 2018. С. 107–111.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12074-
dc.description.abstractУ данній статті досліджується роль політичної реклами в політичному житті суспільства та вплив реклами на імідж політиків.uk_UA
dc.publisherКиїв, 2018uk_UA
dc.subjectполітична рекламаuk_UA
dc.subjectполітична партіяuk_UA
dc.subjectгромадська думкаuk_UA
dc.subjectполітичний іміджuk_UA
dc.titleРоль політичної реклами у формуванні іміджу політика.uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Історичний факультет



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.