Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12095
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВозносименко, Дарія Анатоліївна-
dc.contributor.authorШумигай, Світлана Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-02-27T14:36:06Z-
dc.date.available2020-02-27T14:36:06Z-
dc.date.issued2019-11-20-
dc.identifier.citationВозносименко Д. А., Шумигай С. М. Підготовка майбутніх учителів математики до використання технології «перевернутого навчання» на уроках математики здоров’язберігаючого змісту. «Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи»: 2019: матеріали V Всеукр. наук.-прак. конф. Листопад. 2019 р. Полтава, 2019 С. 68-70uk_UA
dc.identifier.issn978-617-7669-44-8-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12095-
dc.description.abstractУ сучасних умовах розвитку України проблема збереження та цілеспрямованого формування здоров'я дітей та молоді особливо значима та актуальна. За останні роки в Україні спостерігається значне погіршення здоров'я школярів. На вирішення даної проблеми спрямовано науковий і педагогічний потенціал освіти, а до основної функції освіти ХХІ століття – давати знання – приєднується оздоровча функція, яка передбачає, передусім, впровадження здоров’язберігаючої діяльності у процес навчання.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПолтава: Астраяuk_UA
dc.subjectмайбутні учителі математикиuk_UA
dc.subjectздоров’язберігаюча діяльністьuk_UA
dc.subjectперевернуте навчанняuk_UA
dc.subjectінноваційні технологіїuk_UA
dc.titleПідготовка майбутніх учителів математики до використання технології «перевернутого навчання» на уроках математики здоров’язберігаючого змістуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Полтава.pdfВозносименко Д. А., Шумигай С. М. Підготовка майбутніх учителів математики до використання технології «перевернутого навчання» на уроках математики здоров’язберігаючого змісту. «Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи»: 2019: матеріали V Всеукр. наук.-прак. конф. Листопад. 2019 р. Полтава, 2019 С. 68-7093,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.