Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12100
Назва: «ШКОЛА РАДОСТІ Й УСПІХУ» У ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ В. СУХОМЛИНСЬКОГО ТА С. ФРЕНЕ
Автори: Ткачук, Лариса Василівна
Ключові слова: В. Сухомлинський
С. Френе
«Школа радості та успіху»
гуманізм
«френопедагогіка»
«педагогіка серця»
педагогіка партнерства
концепція Нової української школи
шкільна друкарня
прагматична педагогіка
Дата публікації: тра-2019
Видавництво: Умань: «Візаві»,
Бібліографічний опис: Ткачук Л. В. Школа радості й успіху у педагогічній спадщині В. Сухомлинського і С. Френе. Вісник науково-дослідної лабораторії «В. О. Сухомлинський і школа ХХІ століття» / за ред.В. М. Кушнір. Умань: «Візаві», 2019. Випуск ХІІ. С.112–120.
Короткий огляд (реферат): Мета статті полягає у здійсненні компаративного аналізу педагогічних ідей створення «Школи радості та успіху» у педагогічних концепціях В. Сухомлинського і С. Френе. У статті доводиться, що видатні учені у системі своїх педагогічних поглядів ґрунтовно розкрили сутнісний зміст ідеї радості пізнання та послідовно реалізували її у навчально-пізнавальній практиці. На основі теоретичного аналізу найбільш відомих праць В. Сухомлинського та С. Френе виявлено основні ідеї «Школи радості і успіху» у їхній педагогічній спадщині; визначено спільне і відмінне у поглядах видатних педагогів у ракурсі досліджуваної проблеми. Визначено роль і місце цих ідей у скарбниці світового педагогічного досвіду. Наголошується на співзвучності ідей видатних педагогів та концептуальних положень концепції Нової української школи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12100
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
«ShKOLA RADOSTI Y USPIKhU» U PEDAHOHIChNII SPADShchYNI V. SUKhOMLYNSKOHO TA S. FRENE.pdf327,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.