Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12140
Назва: Особливості самоактуалізації студентів з різним рівнем зрілості Я-концепції
Автори: Демчук, Оксана Андріївна
Ключові слова: самосвідомість
Я-концепція
самоставлення
самоактуалізація
зрілість особистості
Дата публікації: 2016
Видавництво: Будапешт
Бібліографічний опис: Демчук О.А., Особливості самоактуалізації студентів з різним рівнем зрілості Я-концепції. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. Budapest, 2016. IV (49). Issue: 103. С. 65 – 69
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена розгляду самоактуалізації як поведінкової компоненти у структурі Я-концепції особистості, яка розглядається як продукт самосвідомості і важливий фактор детермінації поведінки людини. Проаналізовано результати дослідження особливостей самоактуалізації студентів; виявлено відмінності в показниках відповідального самосприйняття, ціннісних орієнтацій, саморозвитку, сенситивності до себе, синергії та контактності у студентів з різним рівнем зрілості Я-концепції.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12140
ISSN: 2308-1996
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Osoblyvosti samoaktualizatsii studentiv z riznym rivnem zrilosti Ya-kontseptsii.pdf550,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.