Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12150
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМороз, Людмила Іванівна-
dc.contributor.authorЯковенко, Сергій Іванович-
dc.date.accessioned2020-04-09T18:04:01Z-
dc.date.available2020-04-09T18:04:01Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМороз Л.І., Яковенко С.І./ Алгоритм проведення професійно-психологічного тренінгу.Теорія і методика виховання:науково-педагогічний вісник . Т.33.Вип.9.Херсон: ОЛДІ- ПЛЮС, 2018. С. 26-31uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12150-
dc.description.abstractУзагальнено досвід проектування тренінгових програм професійне-психологічного спрямування для навчання працівників поліції. Проаналізовані літературні джерела, власні розробки та досвід навчання тренерів. Обґрунтовано алгоритм проведення тренінгу, виокремлені проблемні питання, що виникають при застосуванні імітаційних методів навчання, зокрема рольових ігор, які моделюють вірогідні ситуації професійної діяльності. Брак досвіду учнів компенсується варіативністю ситуацій й використанням потенціалу групового мислення та імпровізації в безпечних умовах, систематичної рефлексії, оцінки правомірності та ефективності дій поліцейських, закріпленням порядку дій в формі методичних рекомендацій.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХерсон: ОЛДІ- ПЛЮСuk_UA
dc.subjectтренінгuk_UA
dc.subjectвправлянняuk_UA
dc.subjectусвідомлюванняuk_UA
dc.subjectрольова граuk_UA
dc.subjectрольuk_UA
dc.subjectсценарійuk_UA
dc.subjectзворотній зв'язокuk_UA
dc.subjectрефлексіяuk_UA
dc.titleАлгоритм проведення професійно-психологічного тренінгуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.