Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12159
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМороз, Людмила Іванівна-
dc.date.accessioned2020-04-09T18:09:08Z-
dc.date.available2020-04-09T18:09:08Z-
dc.date.issued2016-09-
dc.identifier.citationМороз Л.І. Тренінг асертивності для дітей з особливими потребами. Актуальні проблеми рекреаційної психології та педагаогіки дитинства. Мат-ли IV н.-практ. конф. 9-10 веесня 2016 року. Одеса, видавець БукаевВадим Вікторович., 2016. С.71-73uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12159-
dc.description.abstractЙдеться про вірогідність не толерантного, не тактичного, а подеколи й явно агресивного ставлення до дітей з особливими потребами з боку інших, погано вихованих дітей, а інколи й дорослих. До зіткнення із хамством, грубістю, дітей варто готувати завчасно. мета може бути досягнута методом за допомогою тренінгу асертивності. Він передбачає навчання неагресивному відстоюванню власних прав і особистої гідності, але стосовно дітей з особливими умовами, потребує піклування про екологічність, систематичну рефлексію прийнятний темп та обсяг занять, індивідуалізації у сполученні із взаємною підтримкою у відкритій групі.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherОдеса, видавець БукаевВадим Вікторовичuk_UA
dc.subjectдіти з особливими потребамиuk_UA
dc.subjectасертивністьuk_UA
dc.subjectмотивуванняuk_UA
dc.subjectконструктивний діалог та розвитокuk_UA
dc.titleТренінг асертивності для дітей з особливими потребамиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тренінг асертивності для дітей з особливими потребами (2).pdf463,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.