Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12198
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛюльченко, Вячеслав Григорович-
dc.contributor.authorОрлова, Ольга Михайлівна-
dc.date.accessioned2020-04-16T14:19:00Z-
dc.date.available2020-04-16T14:19:00Z-
dc.date.issued2019-03-23-
dc.identifier.citationЛюльченко В.Г., Теоретичні аспекти формування професійної санітарно-гігієнічної компетентності в учителя технології / Люльченко В.Г., Орлова О.М. // Актуальні проблеми підготовки вчителя трудового навчання та технологій: теорія, досвід, проблеми: збірник наукових праць / О.В. Марущак (голова) та [ін.]. – Вінниця: ПП Балюк І. Б., 2019. – Вип. 2. с. 6-8.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-530-177-7-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12198-
dc.description.abstractУ статті теоретично розглянуто процес підготовки вчителя технології із впровадженням компетентнісного підходу, специфіка якого будується на оволодінні сучасних здоров’язбережувальних знань та умінь. Зосереджено увагу на актуальності формування професійної санітарно-гігієнічної компетентності у вчителя технології в процесі підготовки, як один з головних елементів, що сприяє усвідомити проблему збереження і зміцнення здоров’я молоді та мотивує дбайливо ставитись як до власного здоров’я так і здоров’я оточуючих.uk_UA
dc.publisherПП Балюк І. Б.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;613(09)-
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.subjectвчитель технологіїuk_UA
dc.subjectздоров’язбереженняuk_UA
dc.subjectформування компетентностіuk_UA
dc.titleТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ САНІТАРНО-ГІГІЄНІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УЧИТЕЛЯ ТЕХНОЛОГІЇuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Люльченко_Стаття.pdf312,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.