Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12216
Title: | ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПІДХІД В КОНТЕКСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МАТЕМАТИКИ ДО ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖЕННЯ УЧНІВ |
Authors: | Возносименко, Дарія Анатоліївна Шумигай, Світлана Миколаївна Іщенко, Галина Володимирівна |
Keywords: | здоров’язбереження підготовка майбутніх учителів математики майбутній вчитель математики індивідуальний підхід |
Issue Date: | Feb-2020 |
Publisher: | “ШВИДКОДРУК” |
Citation: | Возносименко Д. А., Іщенко Г. В., Шумигай С. М. Індивідуальний підхід в контексті підготовки майбутнього вчителя математики до здоров’язбереження учнів. Молодь і ринок. Дрогобич, 2020. №1 (180). С. 83-88 |
Series/Report no.: | УДК;378.018.8:373.5.011.3-51:51]:37.017:613 |
Abstract: | У статті висвітлено актуальність використання сучасних методологічних підходів у підготовці майбутніх учителів математики до здоров’язбереження учнів, та необхідності методологічного обґрунтування визначеної педагогічної проблеми. На прикладі індивідуального підходу розглянуто підготовку майбутнього вчителя математики до здоров’язбереження учнів. Зазначено, що індивідуальний підхід передбачає всебічне навчання майбутніх фахівців і розробку відповідних заходів педагогічного впливу з урахуванням виявлених особливостей. Одним із важливих чинників формування валеологічної компетентності у майбутніх вчителів математики є залучення студентів до науково-дослідної роботи і вирішення наукових проблем з підвищення ефективності рівня педагогічного процесу та гурткової роботи. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12216 |
ISSN: | 2617-0825 |
Appears in Collections: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Молодь і ринок.pdf | Возносименко Д. А., Іщенко Г. В., Шумигай С. М. Індивідуальний підхід в контексті підготовки майбутнього вчителя математики до здоров’язбереження учнів. Молодь і ринок. Дрогобич, 2020. №1 (180). С. 83-88 | 598,68 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.