Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12216
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Возносименко, Дарія Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Шумигай, Світлана Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Іщенко, Галина Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-16T14:38:22Z | - |
dc.date.available | 2020-04-16T14:38:22Z | - |
dc.date.issued | 2020-02 | - |
dc.identifier.citation | Возносименко Д. А., Іщенко Г. В., Шумигай С. М. Індивідуальний підхід в контексті підготовки майбутнього вчителя математики до здоров’язбереження учнів. Молодь і ринок. Дрогобич, 2020. №1 (180). С. 83-88 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2617-0825 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12216 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлено актуальність використання сучасних методологічних підходів у підготовці майбутніх учителів математики до здоров’язбереження учнів, та необхідності методологічного обґрунтування визначеної педагогічної проблеми. На прикладі індивідуального підходу розглянуто підготовку майбутнього вчителя математики до здоров’язбереження учнів. Зазначено, що індивідуальний підхід передбачає всебічне навчання майбутніх фахівців і розробку відповідних заходів педагогічного впливу з урахуванням виявлених особливостей. Одним із важливих чинників формування валеологічної компетентності у майбутніх вчителів математики є залучення студентів до науково-дослідної роботи і вирішення наукових проблем з підвищення ефективності рівня педагогічного процесу та гурткової роботи. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | “ШВИДКОДРУК” | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378.018.8:373.5.011.3-51:51]:37.017:613 | - |
dc.subject | здоров’язбереження | uk_UA |
dc.subject | підготовка майбутніх учителів математики | uk_UA |
dc.subject | майбутній вчитель математики | uk_UA |
dc.subject | індивідуальний підхід | uk_UA |
dc.title | ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПІДХІД В КОНТЕКСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МАТЕМАТИКИ ДО ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖЕННЯ УЧНІВ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Молодь і ринок.pdf | Возносименко Д. А., Іщенко Г. В., Шумигай С. М. Індивідуальний підхід в контексті підготовки майбутнього вчителя математики до здоров’язбереження учнів. Молодь і ринок. Дрогобич, 2020. №1 (180). С. 83-88 | 598,68 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.