Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12216
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВозносименко, Дарія Анатоліївна-
dc.contributor.authorШумигай, Світлана Миколаївна-
dc.contributor.authorІщенко, Галина Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-04-16T14:38:22Z-
dc.date.available2020-04-16T14:38:22Z-
dc.date.issued2020-02-
dc.identifier.citationВозносименко Д. А., Іщенко Г. В., Шумигай С. М. Індивідуальний підхід в контексті підготовки майбутнього вчителя математики до здоров’язбереження учнів. Молодь і ринок. Дрогобич, 2020. №1 (180). С. 83-88uk_UA
dc.identifier.issn2617-0825-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12216-
dc.description.abstractУ статті висвітлено актуальність використання сучасних методологічних підходів у підготовці майбутніх учителів математики до здоров’язбереження учнів, та необхідності методологічного обґрунтування визначеної педагогічної проблеми. На прикладі індивідуального підходу розглянуто підготовку майбутнього вчителя математики до здоров’язбереження учнів. Зазначено, що індивідуальний підхід передбачає всебічне навчання майбутніх фахівців і розробку відповідних заходів педагогічного впливу з урахуванням виявлених особливостей. Одним із важливих чинників формування валеологічної компетентності у майбутніх вчителів математики є залучення студентів до науково-дослідної роботи і вирішення наукових проблем з підвищення ефективності рівня педагогічного процесу та гурткової роботи.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisher“ШВИДКОДРУК”uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.018.8:373.5.011.3-51:51]:37.017:613-
dc.subjectздоров’язбереженняuk_UA
dc.subjectпідготовка майбутніх учителів математикиuk_UA
dc.subjectмайбутній вчитель математикиuk_UA
dc.subjectіндивідуальний підхідuk_UA
dc.titleІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПІДХІД В КОНТЕКСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МАТЕМАТИКИ ДО ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖЕННЯ УЧНІВuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Молодь і ринок.pdfВозносименко Д. А., Іщенко Г. В., Шумигай С. М. Індивідуальний підхід в контексті підготовки майбутнього вчителя математики до здоров’язбереження учнів. Молодь і ринок. Дрогобич, 2020. №1 (180). С. 83-88598,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.