Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12217
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРезніченко, Ірина Геннадіївна-
dc.date.accessioned2020-04-16T14:43:32Z-
dc.date.available2020-04-16T14:43:32Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationРезніченко І. Г. Формування дисциплінованості молодших школярів під час освітнього процесу. Молодь і ринок: щомісячний науково-педагогічний журнал. 2019. №3(170). С. 47–52.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12217-
dc.description.abstractУ статті розглядається актуальна на сьогодні тема формування дисциплінованості молодших школярів під час освітнього процесу. З’ясовано сутність дисциплінованості, специфіка формування цієї інтегрованої якості в молодшому шкільному віці. Визначено, що молодший шкільний вік є синзитивним періодом для формування свідомої дисципліни. Обґрунтовано педагогічні умови формування дисциплінованості молодших школярів під час освітнього процесу, які об’єднано в три групи – організаційно-методичні, психолого-педагогічні, технологічні.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМолодь і ринокuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.017:[379.81:373]-
dc.subjectумови формування дисциплінованості.uk_UA
dc.subjectшкільна дисципліна;uk_UA
dc.subjectдисциплінованістьuk_UA
dc.subjectсвідома дисциплінаuk_UA
dc.subjectсенситивний періодuk_UA
dc.subjectмолодший шкільний вік;uk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.titleФОРМУВАННЯ ДИСЦИПЛІНОВАНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ПІД ЧАС ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.