Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12217
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Резніченко, Ірина Геннадіївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-16T14:43:32Z | - |
dc.date.available | 2020-04-16T14:43:32Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Резніченко І. Г. Формування дисциплінованості молодших школярів під час освітнього процесу. Молодь і ринок: щомісячний науково-педагогічний журнал. 2019. №3(170). С. 47–52. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12217 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається актуальна на сьогодні тема формування дисциплінованості молодших школярів під час освітнього процесу. З’ясовано сутність дисциплінованості, специфіка формування цієї інтегрованої якості в молодшому шкільному віці. Визначено, що молодший шкільний вік є синзитивним періодом для формування свідомої дисципліни. Обґрунтовано педагогічні умови формування дисциплінованості молодших школярів під час освітнього процесу, які об’єднано в три групи – організаційно-методичні, психолого-педагогічні, технологічні. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Молодь і ринок | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378.017:[379.81:373] | - |
dc.subject | умови формування дисциплінованості. | uk_UA |
dc.subject | шкільна дисципліна; | uk_UA |
dc.subject | дисциплінованість | uk_UA |
dc.subject | свідома дисципліна | uk_UA |
dc.subject | сенситивний період | uk_UA |
dc.subject | молодший шкільний вік; | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.title | ФОРМУВАННЯ ДИСЦИПЛІНОВАНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ПІД ЧАС ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ФОРМУВАННЯ ДИСЦИПЛІНОВАНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ПІД ЧАС ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ.pdf | 254,82 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.