Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12240
Title: Використання методу супервізії у закладах соціальної сфери
Authors: Ісаченко, Вікторія Павлівна
Keywords: супервизия
профессионализм
учреждения социальной сферы
качество социальной работы
роли супервизора
шестифокусна модель супервизии
профессиональное развитие
функции супервизии в социальной работе
социальный работник
Issue Date: 2018
Publisher: ВПЦ «Візаві»
Citation: Ісаченко В. П. Теоретико-методичні основи використання методу супервізії у закладах соціальної сфери / В. П. Ісаченко // Соціальна робота та соціальна освіта – Умань, 2018. – № 1.
Series/Report no.: УДК;3.304
Abstract: Статтю присвячено аналітичному огляду використання методу супервізії у соціальній роботі. Проаналізовано основні функції супервізії у соціальній роботі: освітню, яка передбачає набуття нового досвіду, інформації, інструментарію, вдосконалення навичок аналізу своєї діяльності, вміння викладати матеріал, комунікативних навичок, прийняття рішень, усвідомлення власних дій, вміння вести записи; підтримуючу – передбачає підтвердження цінності своєї справи, зменшення тягаря відповідальності, розуміння неминучості помилок, а також того, що фахівець не перебуває на самоті при вирішенні проблем; та нормативно-спрямовуючу. Розкрито особливості підготовки професійних супервізорів Проаналізовно найбільш актуальні та дієві моделі застосування методу супервізії у закладах соціальної сфери.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12240
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття Ісаченко Супервізія.pdfІсаченко В. П. Теоретико-методичні основи використання методу супервізії у закладах соціальної сфери / В. П. Ісаченко // Соціальна робота та соціальна освіта – Умань, 2018. – № 1.110,19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.