Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12251
Назва: Психологічні стимули формування позитивної мотивації молодших школярів до навчання.
Автори: Перепелюк, Тетяна Дмитрівна
Ольховецький, Сергій Миколайович
Ключові слова: молодший школяр
позитивна мотивація
психологічні стимули
формування
Дата публікації: 6-бер-2020
Видавництво: ГО "Київська наукова організація педагогіки та психології": 04108, Київ, а/с 62.
Бібліографічний опис: Перепелюк Т.Д., Ольховецький С.М. Психологічні стимули формування позитивної мотивації молодших школярів до навчання.Сучасні досягнення вітчизняних вчених у галузі педагогічних та психологічних наук : матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, Україна, 6–7 березня 2020 року). Київ : ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2020. – Ч. 2. – С. 149-151..
Серія/номер: УДК;001.8(477):[37.01+159.9](063)
С;91
Короткий огляд (реферат): В ході навчально-виховного процесу для формування позити- вної мотивації молодших школярів до навчання слід приділити увагу наступним стимулам у роботі вчителя: стимул довіри, стимул інтересу, стимул пріоритету, стимул важливості, стимул професії, стимул часу і швидкості, стимул контролю, стимул оцінки, стимул важкості, стимул відповідальності
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12251
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Перепелюк_Ольховецький.pdf319,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.