Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12251
Назва: | Психологічні стимули формування позитивної мотивації молодших школярів до навчання. |
Автори: | Перепелюк, Тетяна Дмитрівна Ольховецький, Сергій Миколайович |
Ключові слова: | молодший школяр позитивна мотивація психологічні стимули формування |
Дата публікації: | 6-бер-2020 |
Видавництво: | ГО "Київська наукова організація педагогіки та психології": 04108, Київ, а/с 62. |
Бібліографічний опис: | Перепелюк Т.Д., Ольховецький С.М. Психологічні стимули формування позитивної мотивації молодших школярів до навчання.Сучасні досягнення вітчизняних вчених у галузі педагогічних та психологічних наук : матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, Україна, 6–7 березня 2020 року). Київ : ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2020. – Ч. 2. – С. 149-151.. |
Серія/номер: | УДК;001.8(477):[37.01+159.9](063) С;91 |
Короткий огляд (реферат): | В ході навчально-виховного процесу для формування позити- вної мотивації молодших школярів до навчання слід приділити увагу наступним стимулам у роботі вчителя: стимул довіри, стимул інтересу, стимул пріоритету, стимул важливості, стимул професії, стимул часу і швидкості, стимул контролю, стимул оцінки, стимул важкості, стимул відповідальності |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12251 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Перепелюк_Ольховецький.pdf | 319,44 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.