Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12304
Назва: Особливості формування пізнавальних процесів і самооцінки дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку
Автори: Карнаух, Леся Петрівна
Ключові слова: діти дошкільного віку
діти з затримкою психічного розвитку
освітній процес
педагогічні умови
Дата публікації: 10-кві-2020
Видавництво: Умань: ВПЦ «Візаві»
Бібліографічний опис: Карнах Л.П. Особливості формування пізнавальних процесів і самооцінки дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку. Вісник Науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогіки за матеріалами VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю: «Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика» (10-11 квітня 2020 р.) / [гол. ред. Демченко І.І.]. Умань: ВПЦ «Візаві», 2020 р. Вип. VІ. С. 132–133.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12304
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Карнаух.pdf127,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.